Habibi

Va?! Menar ni att tonårsslang influeras av andra språk nuförtiden?
- VAR ÄR LANDET PÅVÄG!?!?!?!?! :mad:

All tonårsslang som inte härstammar ur engelska borde förbjudas! :rolleyes

Va?! Menar ni att tonårsslang influeras av andra språk nuförtiden?
- VAR ÄR LANDET PÅVÄG!?!?!?!?! :mad:

All tonårsslang som inte härstammar ur engelska borde förbjudas! :rolleyes

Jaha så det låter bättre när tonåringar kräker ur sig

"men shit the same lixom! kommer inte hända EVER (ewåår)!":huvet

Ja dödarom, tre högstadielever som skrivit en ordbok. Typiskt invandrare att komma och göra massa brott och skriva böcker.

Eyyy mannen, chilla fiifann....

Ja försöka kan man men jag har inte en aning om hur man skriver eller pratar sådär men FÖRBANNAT störsamt är det!

Skulle jag åka till nån av deras länder så hade jag blivit halshuggen om jag "modifierat" deras språk!!! :mad:

Jag själv är utlänning som sagt men jag SKÄMS över sånt här, sen får jag ta skiten precis som alla andra av de som inte är här annat än för att förstöra och ha sig...istället för att ta åt sig av vad Sverige har att erbjuda så går dom runt och leker "alibaba"!!!

Du tycker så, men då frågar jag dig...varför inte komma till sverige och prata SVENSKA? Måste man prata grottmännisko-språk?

Last edited:
Det låter så jävla fult när de snackar :näsblod :D

Men det stör mig inte förren de börjar snacka lika dant när de ska börja jobba. fy fan vad jobbigt det är att ha en person med sig som inte kan snacka ordentligt!

Men det stör mig inte förren de börjar snacka lika dant när de ska börja jobba. fy fan vad jobbigt det är att ha en person med sig som inte kan snacka ordentligt!

Menar du att de får jobb utan att kunna kommunicera? Hur ser deras CV ut? :D

Är det bara jag osm tänker på filmen "idiocracy"?

Menar du att de får jobb utan att kunna kommunicera? Hur ser deras CV ut? :D

Är det bara jag osm tänker på filmen "idiocracy"?

CV = kunna ett annat språk och nä jag menar nu inte rosengårdssvenska ;)

Och jobbar man inom vården så är det ett plus om de kan ett annat språk att man sen glömmer bort att det även krävs att man ska kunna svenska är en annan sak :näsblod :rolleyes:

Och sen skärper de till sig inne hos vårdtagaren och skippar det värsta :D

CV = kunna ett annat språk och nä jag menar nu inte rosengårdssvenska ;)

Och jobbar man inom vården så är det ett plus om de kan ett annat språk att man sen glömmer bort att det även krävs att man ska kunna svenska är en annan sak :näsblod :rolleyes:

Och sen skärper de till sig inne hos vårdtagaren och skippar det värsta :D

Jo, att kunna flera språk är väl alltid en fördel, men jag trodde inte det räknades om man hitttade på dem själv...
I så fall kan jag hur många språk som hellst :tungan

De börjar aldrig jobba. Ingen anställer brottslingar, de begår så mycket brott de kan medan de är "mindreåriga" sen har de en gedigen lista, o sen är det bara att gå till soc, och fortsätta vandalisera/ stjäla andras egendom.Misshandla och hota folk lite till höger och vänster.
Jag jobbar dygnet runt för att ha råd att betala återkommande skadegörelse på hojen av just en sån människa. Eller kanske tio.

(Givetvis finns det dem som sköter sig också, men det är kanske som med allt annat att det bara är SKITEN som syns och hörs?)

Last edited:
Nyheter
Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...