Ha, köpte nytt ställ och hjälm igår!

MalmöBiker skrev:
Ryssfemma anyone?

ps. du är välkommen till malmö muay thai mån-fre efter 18 puss

Haha, kolla killar! Han ska ta sitt gäng och spöa mig. Din tönt.
Så typiskt att du tror att jag är dopad bara för att jag är bättre än dig... Om du hade känt mig, hade du vetat att jag är en sjysst kille som dessutom är aktiv inom diverse organisationer mot doping. F.ö. har jag tävlat i både kickboxning och taekwondo (vart med i sportspegeln) så de där kan du nog glömma. Du får väl dra kniv som alla andra homosar gör.

-=ROBBAN=- skrev:

Ser att du piskat ryggen bra iaf... :tummenupp

/R
Tack, det var snällt sagt :tummenupp Till skillnad från många andra här :confused:

HaremR6 skrev:
HAHA...SH har öpnnat en egen FIGHT-CLUB!!! :7peta :banana

:arsele
Det är skillnad på träning och träning ;)
Fråga Arnold :tummenupp
Cut-the-Fat_Bill6X12.jpg

Klart det va ironi men det var kul att han tog åt sig så in i bomben :va

Valentinic skrev:
Take a chill-pill grabbar. Snart är våren här. :pannkyss

Snygg hjälm förresten, Herman. Har samma modell, samt ett nytt Spyke Cyber! :tummenupp

Ser att du är Vänersborgare! Jag kommer därifrån! Bodde där i 15 år innan!
Moderator: Sorry för all OT :Bugar

Afterburner skrev:
Så typiskt att du tror att jag är dopad bara för att jag är bättre än dig... Om du hade känt mig, hade du vetat att jag är en sjysst kille som dessutom är aktiv inom diverse organisationer mot doping. F.ö. har jag tävlat i både kickboxning och taekwondo (vart med i sportspegeln) så de där kan du nog glömma. Du får väl dra kniv som alla andra homosar gör.

Tack, det var snällt sagt :tummenupp Till skillnad från många andra här :confused:

Vilken e du på MMsport sidan då?...håller själv på med byggning/fitness så det är alltid kul å läsa om nytt folk..

/R

Afterburner skrev:
Så typiskt att du tror att jag är dopad bara för att jag är bättre än dig... Om du hade känt mig, hade du vetat att jag är en sjysst kille som dessutom är aktiv inom diverse organisationer mot doping. F.ö. har jag tävlat i både kickboxning och taekwondo (vart med i sportspegeln) :
Är det en merit att ha varit med i sportspegeln :arsele
Tagga ned lite och ta det vad det är.....ett forum med massa tuffa mc-killar.. :D (Ta inte allt på så stort allvar)

Förresten så har jag oxå tävlat i Taekwon-do (sm-silver).....tränar även Krav Maga och Kali sikaran.....

Ska vi inte mäta k*karna oxå medans vi är igång.

Ha de gött å träna väl.

Rasorblade skrev:
Förresten så har jag oxå tävlat i Taekwon-do (sm-silver).....tränar även Krav Maga och Kali sikaran.....

Ska vi inte mäta k*karna oxå medans vi är igång.

Ha de gött å träna väl.

Krav Maga ee grymt, har en kompis som tagit 5:e-graderingen = ee de bra?!!! men vad är Kali sikaran för kampsport..ursprung?ISRAEL?

Afterburner skrev:

Allvarligt ta det lite lugnt, om du är ny på sh visst men lite ironi får du ta!

Sluta med ryssfemor och annat uPpÅtJaCk om du inte kan skriva ett vanligt inlägg :tummenupp :rolleyes: *IRONI*

Snacka om trådkapning..Från nytt skinställ å hjälm till pissing contest om vem som tränar vad eller med vem..ska det va så J-Ä svårt att hålla sej till ämnet. :huvet

Snygt ställ å hjälm. :tummenupp

bobo08 skrev:
Snacka om trådkapning..Från nytt skinställ å hjälm till pissing contest om vem som tränar vad eller med vem..ska det va så J-Ä svårt att hålla sej till ämnet. :huvet

Snygt ställ å hjälm. :tummenupp

Jag håller med dig! :tummenupp Jag hade aldrig bett om att få den första kommentaren från MalmöBiker. Svarade lika tyket som han skrev, varpå han ville ge mig stryk på hans thai-klubb :dummer
Nu släpper vi detta. Mvh Calle

Slappa skrev:
Allvarligt ta det lite lugnt, om du är ny på sh visst men lite ironi får du ta!

Sluta med ryssfemor och annat uPpÅtJaCk om du inte kan skriva ett vanligt inlägg :tummenupp :rolleyes: *IRONI*

Personangrepp är inte ironi. Bara så du vet. Men jag lovar att sluta med ryssar och uppåttjack om du slutar med poppers (Muskelavslappnande drog som används flitigt i gayvärlden) :tummenupp (Bli inte sur, det är *Ironi*)

Afterburner skrev:
Helställ is the shit :yoparty

Shit, det var den största puckel jag sett..Skulle känt mig jävligt Quasimodo med den på ryggen.

Afterburner skrev:
Har aldrig snackat med snubben innan så jag hajade inte om det var på skoj eller inte, och vad är enklast? Svar: Attack är alltid bästa självförsvaret :slicka Möter så sjukt mycket idioter varje dag på jobbet (Värdetransportör) så man orkar inte med det här hemma också :mad:

:va Varför skulle en värdetransportör träffa extra många idioter? Vilka då?

Chronic skrev:
Shit, det var den största puckel jag sett..Skulle känt mig jävligt Quasimodo med den på ryggen.

Jo det är möjligt, helt kass med ryggsäck på, men det ger iaf bra aerodynamik!

Herman skrev:
Hjälm: Rx-7 Corsair Haga Replica TLD
Ställ: Alphinstars PERFORMANCE RACING-RIDING

Så man satt och myste lite med kläderna igår, nu vill man fan ut och åka lite....

vad kostade stället...finns det i svart?...snyggt som fan...

Chronic skrev:
:va Varför skulle en värdetransportör träffa extra många idioter? Vilka då?
Många som ska vara roliga t.ex. "Nu ska jag råna dig!" "Kan inte du ge mig pengarna?" "Kolla killar här kommer pengarna" "Hade jag haft en pistol hade jag rånat dig" samt givetvis att man kan bli rånad på allvar (Har blivit utsatt för rånförsök tre gånger). Arbetar också som vanlig väktare där man även har den stora äran att träffa en hel del löst folk.

Last edited:
Rasorblade skrev:
Förresten så har jag oxå tävlat i Taekwon-do (sm-silver)......

Fan vad det är många som tävlat i TKD. Bl.a Sm Guld +83 ( ja, dåtidens viktklass) 1993. WTF givetvis...

Men skulle nog inte orkar mer än 30 sek idag :fyllisar

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...