Ha ha, klockrent!

Och vilken bra reklam då ... snacka om att många lär se den reklamen nu. 150 000 för att få va med som "huvudnyhet" i aftonbladet

MR.Robin skrev:
2066163 HAHAHA :rofl

Men håll ut kära vänner... Snart blire moderaterna som tar över sverige...
Det är såna små äckliga självgoda moderatungar som är alldeles plaskvåta bakom öronen som du som gör det så förbannat svårt för mig att rösta på moderaterna trots att de är "nya" och trots att jag personligen skulle tjäna på ett moderatstyre.

Reinfeldt har en svårt problem, vad göra med alla mongon som dras till partiet? Backslicks-ungmoderater och outbildade retards. Jobbigt värre.

Sen heter du Robin också, säg mig, har du en brorsa som heter Kevin? Bor ni i husvagn?

Han tycker själv att annonsen är osmaklig.
"- Jag tycker den är nästan snudd på vidrig, faktiskt."
- Säger Perssons & Freivalds advokat.

Han verkar ju inte heller ha speciellt höga tankar om sina klienter... :rofl :rofl :rofl

- Utnyttjandet har orsakat lidande och är uppenbart chikanöst på grund av utformningen av annonsen, skriver Perssons och Freivalds advokat Lennart Kanter i stämningsansökan.

Vad fan betyder chikanöst??

sgtpepper skrev:
2066187 Det är såna små äckliga självgoda moderatungar som är alldeles plaskvåta bakom öronen som du som gör det så förbannat svårt för mig att rösta på moderaterna trots att de är "nya" och trots att jag personligen skulle tjäna på ett moderatstyre.

Reinfeldt har en svårt problem, vad göra med alla mongon som dras till partiet? Backslicks-ungmoderater och outbildade retards. Jobbigt värre.

Sen heter du Robin också, säg mig, har du en brorsa som heter Kevin? Bor ni i husvagn?

:fatta!
Lugna ner dig fö faan... Är det mig du skall slänga skit på då DU har svårt att rösta på moderaterna bara för att tex jag tycker det är bättre? Vad vet du om hur insatt jag är i ämnet? Självklart skall man tänka på sig själv o sina nära.. Då faller det sig naturligt att moderaterna blir sveriges nästa styre...

Jag blir riktigt trött på gamla jävla "det var bättre förr" gubbar som du.. Som måste tycka anorlunda bara för att inte falla in i mängden...

Gör du ett BÄTTRE val då som röstar på socarna bara för att du inte gillar att "ungar" röstar på moderaterna?

Det verkar som om du är en sån där tjurig gubbe som jagar barn med räfsa...

Vad får du ut av att slänga en massa skit på mig för att jag tycker anorlunda?

Dessutom så visar alla internet förröstningar att moderaterna kommer vinna.. Det lär ju knappast vara endast "backslick ungar" som bär upp siffrorna?

Men om du har så svårt för förändringar så rösta på soc du men släng inte skit på mig för att jag inte tycker det är bra...

Nej jag bor i hus.

sgtpepper skrev:
2066187 Det är såna små äckliga självgoda moderatungar som är alldeles plaskvåta bakom öronen som du som gör det så förbannat svårt för mig att rösta på moderaterna trots att de är "nya" och trots att jag personligen skulle tjäna på ett moderatstyre.

Jisses... :dummer ??

War-psycho skrev:
2066229 Jisses... :dummer ??
Vad? Jag har svårt för ungmoderater, det kan jag inte rå för. Men jag har lika svårt för ungvänstrare så det jämnar ut sig.

sgtpepper skrev:
2066236 Vad? Jag har svårt för ungmoderater, det kan jag inte rå för. Men jag har lika svårt för ungvänstrare så det jämnar ut sig.

Alla har vi svårt för nånting... Men om nån far illa över att du utrycker det så kanske det är bättre att tiga?

Vad är det med ungdomar som retar dig så mycket? Kanske är det så att du tycker att du kan allt mycket bättre pga åldern och därigenom erfarenhet?

Lugna ner dig lite o diskutera som... aa folk! :3freak

sgtpepper skrev:
2066236 Vad? Jag har svårt för ungmoderater, det kan jag inte rå för. Men jag har lika svårt för ungvänstrare så det jämnar ut sig.

så du tycker om äldre människor som vänstrar? :hihi

(kunde inte motstå) :rolleyes:

sgtpepper skrev:
2066187
Det är väl snarare så att de ofta har mer utbildning jämfört med traditionella arbetare/fackligt anslutna retards...

IronMike skrev:
2066265 Det är väl snarare så att de ofta har mer utbildning jämfört med traditionella arbetare/fackligt anslutna retards...
Jag vet inte det, se på dig själv, även om du förvisso är en kommunistparasit som smiter från parkeringsavgifter så röstar du bergis på moderaterna och jag sätter min KTH-examen på att du inte har någon adekvat utbildning på universitetsnivå. Men jag kan ha fel, det hade jag en gång 1996.

sgtpepper skrev:
2066272 Jag vet inte det, se på dig själv, även om du förvisso är en kommunistparasit som smiter från parkeringsavgifter så röstar du bergis på moderaterna och jag sätter min KTH-examen på att du inte har någon adekvat utbildning på universitetsnivå. Men jag kan ha fel, det hade jag en gång 1996.

Haha du är ett sånt svin att du är kul! :yoparty :Bugar

Vad är det som driver dig? Ilska till yngre?

Du sa väl om jag inte minns fel att ett moderatiskt styre skulle bli bättre för oss själva.. MEN du gillade inte moderaterna för att alla backslicks ungdomar som gick i skola 3 år längre än du gjorde på din tid håller på dem?

IronMike skrev:
2066275 :lol :musik :finger :fakta jag är en anti-facket retard, fast utan hår på huvet

O sgtpepper är en "hata allt som är nytt"-gubbe...

Jag är den optimistiska backslick ungdommen... fast utan backslick...

sgtpepper skrev:
2066272 Jag vet inte det, se på dig själv, även om du förvisso är en kommunistparasit som smiter från parkeringsavgifter så röstar du bergis på moderaterna och jag sätter min KTH-examen på att du inte har någon adekvat utbildning på universitetsnivå. Men jag kan ha fel, det hade jag en gång 1996.
Nejdå nejdå.. jag har också bara gått på kth. numera polishögskolan, men ok. Du är säkert jätte mycket mera duktig än mig på allt.

:3freak

IronMike skrev:
2066284 Nejdå nejdå.. jag har också bara gått på kth. numera polishögskolan, men ok. Du är säkert jätte mycket mera duktig än mig på allt.

:3freak

Asså inga mer porrbilder på SH nu.. Ja skulle inte klara mig en dag utan dig! :rofl :lol

Klart han är bättre... Han är ju äldre!

Edit... Han va inte så gammal.. Ja trodde han va typ 50 med tanke på attityden... :näsblod

Last edited:
Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...