Harley-davidson är värdens mest in tattuerade varumärke och har dom mest märkets trogna kunderna, men för den sakens skull kan dom inte behandla kunder hur som helst anser jag. Jag har en sportster från 04 som fotbromsen helt plödsligt blev stum på, jag gick till min lokala H-D dealer och beställde en packnings sats till bromssylindern, efter ett par dagar kollade jag läget och fick veta att det ej fanns i varken sverige eller Holland som är europa huvudlager så beställningen har gått till USA, okej i har det gått tre veckor drygt och jag ringde H-D Sweden i Stockholm och fick veta att dom tydligen byter leverantör av just dom delarna så det finns inte att få tag på där heller och det finns ingen som kan säga när det kommer delar. så Jag har en hoj som är obrukbar i osägbar framtid. Jag föreslog att går det inte göra en Good will och skruva av en bromsylinder från en ny hoj så länge men det är tydligen helt otänkbart. Jag har informerat dom att jag kontaktade GT o expressen i dag så jag kommer att bli uppringd av en reporter i morgon och skriva en artickel om det, Jag tror att om det finns någon som är tveksam om att köpa en H-D eller en japs custom så bestämmer han sig helt klart efter en sådan story.