H-D åkare

• Thread starter Thread starter peppureikä
  • Start date Start date
Status
Ej öppen för fler svar.
Vad i helvete är det här för en idiot?? :rofl Flamebait...

Last edited:
UKE skrev:
750 heter det din jävla tånårspucko!!!

Varför bete sig som 13 om man nu är så mogen som du ?
Är det inte kul att vara i din ålder och åka HD ?

verkar ju inte så eftersom du snackar värre än ett moppefucko!!! OJ.. du körde ju HD.. då stämmer det ju :hihi

frollo skrev:
Du har inte speciellt mycket studieskulder va ?
Du är ju nästan onödigt dum...Men som sagt alla gör ju det dom är bäst på...
Ha ha
Jag kommer sitera dig.
"Du är ju nästan onödigt dum...Men som sagt alla gör ju det dom är bäst på..."

Den va bra

Kan inte moderator banna UKE, han verkar ha spånat ur,:fyllisar eller han somnar nog snart i bastun.

/Dennis

Hahha klart du ska =)
dwestlund skrev:
Ha ha
Jag kommer sitera dig.
"Du är ju nästan onödigt dum...Men som sagt alla gör ju det dom är bäst på..."

Den va bra

Kan inte moderator banna UKE, han verkar ha spånat ur,:fyllisar eller han somnar nog snart i bastun.

/Dennis

Fyfan skrev:
Käften idiot låt karln vara ni förstår ju att han är full så uppmuntra inte han att skriva mer utan ignorera hans inlägg !..
Det kan jag hålla med om.
Men en moderator ska se detta och isf banna honom, om detta nu är sveriges 5:e största forum (som jag läste nån stans) så borde det hanteras så.
Det är inte medlemmarna som ska styra hur man beter sig, utan en moderator.
Dom kan ju alltid kolla loggen och sätta en TAG på personen ifråga för att senare notera honom på det.
/Dennis

Eureka skrev:
Visst finnar kanske kan köra motorforden men finnar ser ju ut som grisar med de små ögonen :D misuppfatta mig inte nu.. vem vill inte ha en liten minigris i sängen sin :tummenupp
Gillade inte riktigt det där Ras på hoppet, hmm, hade det handlat om en icke europa medborgare så hade folk skrikit i högan sky! :gnissla

UKE skrev:
Ärligt killar ..... när vi blir äldre...det finns bara H-D för oss...eller hur..??
Hallå bikers. Jag har en HD chopper sedan 15 år som jag kör en sväng om året på, bara för jag inte har haft hjärta och sälja. Men det är som att jämföra en cheva 55,a med en ny sportbil. Det är kul att puttra runt och låta lite ibland, men man får inte ha bråttom, i alla fall inte så länge.

Peter lots skrev:
Hallå bikers. Jag har en HD chopper sedan 15 år som jag kör en sväng om året på, bara för jag inte har haft hjärta och sälja. Men det är som att jämföra en cheva 55,a med en ny sportbil. Det är kul att puttra runt och låta lite ibland, men man får inte ha bråttom, i alla fall inte så länge.
Det ligger ju en massa stålar i de där om det nu inte är en liten sportster, så jag skulle sälja direkt och köpa nåt jag hade mer nytta och roligt med.

Silwer skrev:
Det ligger ju en massa stålar i de där om det nu inte är en liten sportster, så jag skulle sälja direkt och köpa nåt jag hade mer nytta och roligt med.
Nej för fan, det är en 1523 kubikare. Ja jag funderar faktiskt på att sälja och köpa en japs till.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back