Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
du antikrundan ringde, dom ville ha tillbaka sin motorcykel...UKE skrev:750 heter det din jävla tånårspucko!!!
UKE skrev:750 heter det din jävla tånårspucko!!!
han är ju skitkul, och lättstartadEmmi skrev:Vad i helvete är det här för en idiot??![]()
Rille skrev:Vad är det för pajas som blir sur på sitt eget inlägg![]()
frollo skrev:Om vi har tur har han gått och lagt sig....
steman skrev:Däckat snarare....![]()
vaddå pajas han e högskoleutbildad, med i ssu, muf, och allt annat som säger i mot sig självtRille skrev:Vad är det för pajas som blir sur på sitt eget inlägg![]()
Ha hafrollo skrev:Du har inte speciellt mycket studieskulder va ?
Du är ju nästan onödigt dum...Men som sagt alla gör ju det dom är bäst på...
dwestlund skrev:Ha ha
Jag kommer sitera dig.
"Du är ju nästan onödigt dum...Men som sagt alla gör ju det dom är bäst på..."
Den va bra
Kan inte moderator banna UKE, han verkar ha spånat ur,eller han somnar nog snart i bastun.
/Dennis
here we go again... :cornFyfan skrev:Käften idiot låt karln vara ni förstår ju att han är full så uppmuntra inte han att skriva mer utan ignorera hans inlägg !..
Det kan jag hålla med om.Fyfan skrev:Käften idiot låt karln vara ni förstår ju att han är full så uppmuntra inte han att skriva mer utan ignorera hans inlägg !..
Gillade inte riktigt det där Ras på hoppet, hmm, hade det handlat om en icke europa medborgare så hade folk skrikit i högan sky!Eureka skrev:Visst finnar kanske kan köra motorforden men finnar ser ju ut som grisar med de små ögonenmisuppfatta mig inte nu.. vem vill inte ha en liten minigris i sängen sin
![]()
Hallå bikers. Jag har en HD chopper sedan 15 år som jag kör en sväng om året på, bara för jag inte har haft hjärta och sälja. Men det är som att jämföra en cheva 55,a med en ny sportbil. Det är kul att puttra runt och låta lite ibland, men man får inte ha bråttom, i alla fall inte så länge.UKE skrev:Ärligt killar ..... när vi blir äldre...det finns bara H-D för oss...eller hur..??
Det ligger ju en massa stålar i de där om det nu inte är en liten sportster, så jag skulle sälja direkt och köpa nåt jag hade mer nytta och roligt med.Peter lots skrev:Hallå bikers. Jag har en HD chopper sedan 15 år som jag kör en sväng om året på, bara för jag inte har haft hjärta och sälja. Men det är som att jämföra en cheva 55,a med en ny sportbil. Det är kul att puttra runt och låta lite ibland, men man får inte ha bråttom, i alla fall inte så länge.
Nej för fan, det är en 1523 kubikare. Ja jag funderar faktiskt på att sälja och köpa en japs till.Silwer skrev:Det ligger ju en massa stålar i de där om det nu inte är en liten sportster, så jag skulle sälja direkt och köpa nåt jag hade mer nytta och roligt med.
så pass, då får jag be om ursäktPeter lots skrev:Nej för fan, det är en 1523 kubikare. Ja jag funderar faktiskt på att sälja och köpa en japs till.
![]() |
Forged följer tre baggerbyggen
Tre amerikanska hojbyggare ... |
Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar
Statistik från försäkringsb... |
|
Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar
Trendbrott: Statistik från ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Concept RR
Under den prestigefyllda ut... |
![]() |
Snart dags för Custom Bike Show
Förra året firades den 50:e... |
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |