IlDuce
Ny medlem
Ja fy fan nån jävla Hurri!!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
UKE skrev:säkert nån svensk som trror att han kan hantrera sin hoj.....![]()
![]()
Nu ska jag inte besvära er mer killar o tjejer ....vi hörs o ses nån gång i framtiden...kör försiktigt i framtidenUKE skrev:säkert nån svensk som trror att han kan hantrera sin hoj.....![]()
![]()
UKE skrev:Nu ska jag inte besvära er mer killar o tjejer ....vi hörs o ses nån gång i framtiden...kör försiktigt i framtiden![]()
![]()
![]()
spelar ingen roll iaf KIMI e bäst!!!steman skrev:Trodde du pratade om F1...där leder Alonso i vilket fall.
tack...kimi e bäst!!!Eureka skrev:Visst finnar kanske kan köra motorforden men finnar ser ju ut som grisar med de små ögonenmisuppfatta mig inte nu.. vem vill inte ha en liten minigris i sängen sin
![]()
sismo skrev:Tjaa.. Så länge man inte kör ngn übertöntig jävla japsglidare eller annat wannabie-skit, så är det ju ok med glidare! HD is the shit...
Men att köpa en suzukiglidare, det är fan värre än att köpa en mazda miata när man skaffar "Sportbil"....
grymt bild....vilken hoj!!!Eureka skrev:Visst finnar kanske kan köra motorforden men finnar ser ju ut som grisar med de små ögonenmisuppfatta mig inte nu.. vem vill inte ha en liten minigris i sängen sin
![]()
tyvärr , ingen slår en riktig H_D!!!YoMatic skrev:Finns ju fan "japsglidare" som är fan så mycket mer glidare än HD?
och det ska d säga som kör 125!!!!YoMatic skrev:Finns ju fan "japsglidare" som är fan så mycket mer glidare än HD?
Du försvann snabbare än blixten...??? Är det du som e ordförande??? Vad e du för jävla pajas???du som lackjerar o fixar bilar ...tror d att du e kungen att köra hoj..????det finns säkert killar som e duktigare som du ...!!!Swedie skrev:bra att du kan köra hoj.
Heja Kiwi R ja.
750 heter det din jävla tånårspucko!!!UKE skrev:och det ska d säga som kör 125!!!!
UKE skrev:Du försvann snabbare än blixten...??? Är det du som e ordförande??? Vad e du för jävla pajas???du som lackjerar o fixar bilar ...tror d att du e kungen att köra hoj..????det finns säkert killar som e duktigare som du ...!!!
UKE skrev:Du försvann snabbare än blixten...??? Är det du som e ordförande??? Vad e du för jävla pajas???du som lackjerar o fixar bilar ...tror d att du e kungen att köra hoj..????det finns säkert killar som e duktigare som du ...!!!
hahaha, du verkar ju inte riktigt klokUKE skrev:Du försvann snabbare än blixten...??? Är det du som e ordförande??? Vad e du för jävla pajas???du som lackjerar o fixar bilar ...tror d att du e kungen att köra hoj..????det finns säkert killar som e duktigare som du ...!!!
crashtestdummy skrev:är du full eller?? hd är ingen hoj, det är hälften av en jobbig sjukdomstillstånd, ADHD. that's it that's that. jag ska åka sporthoj tills jag inte får över benet över sadeln, den dagen jag inte får över benet. då är det färdigåkt. inte fasen förnedrar jag mig på en hårig parkinsson ivf.
![]()
UKE skrev:Ärligt killar ..... när vi blir äldre...det finns bara H-D för oss...eller hur..??
UKE skrev:750 heter det din jävla tånårspucko!!!
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |