peppureikä
Guest
crashtestdummy skrev:skål på dig... känner du dig lite provokativ ikväll lilla gubben.? gå ut och sparka på lyktstolpar nu så känner du dig säkert ung igen.![]()
Läs mitt tidigare inlägg mammas pojke !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
crashtestdummy skrev:skål på dig... känner du dig lite provokativ ikväll lilla gubben.? gå ut och sparka på lyktstolpar nu så känner du dig säkert ung igen.![]()
njae inte slut,,, lite sliten dock.. vore du bil hade du passerat 20.000 mil så att sägaIlDuce skrev:Aj fan
om man redan åker och har Ducati,Norton,FN,HVA,Kawasaki,Harley,Guzzi
hur gör man då???
är man slut för att man är över 40
:cornUKE skrev:Läs mitt tidigare inlägg mammas pojke !
absolut inte ...vi som e över 40 år vet hur man kör m-c!!!!IlDuce skrev:Aj fan
om man redan åker och har Ducati,Norton,FN,HVA,Kawasaki,Harley,Guzzi
hur gör man då???
är man slut för att man är över 40
förlåt kungen ...jag ska aldrig mer störa er.....jag e bara en enkel finne som kan köra hoj!!!! Heja Kimi R...!!!!!!Swedie skrev:UKE, är du full. Logga av eller sluta göra inlägg. Folk hånar bara dig.
Du ger liksam svar på dina egna inlägg just nu.
Det är som att köra Harley och tycka att ljudet gör alla glada.
bra att du kan köra hoj.UKE skrev:förlåt kungen ...jag ska aldrig mer störa er.....jag e bara en enkel finne som kan köra hoj!!!! Heja Kimi R...!!!!!!
KIMI heter det !!!!! Kollar du aldrig F1?????Swedie skrev:bra att du kan köra hoj.
Heja Kiwi R ja.
där finns det lite SISU!!!!Swedie skrev:bra att du kan köra hoj.
Heja Kiwi R ja.
UKE skrev:KIMI heter det !!!!! Kollar du aldrig F1?????UKE skrev:Hahahaha, sheeeeeeeet...![]()
Inga sura miner nu ... vi e i.a.f brödersfolk....men vi finnar e iaf bättre att köra motorfordon än ni ....eller hur ???Swedie skrev:bra att du kan köra hoj.
Heja Kiwi R ja.
UKE skrev:KIMI heter det !!!!! Kollar du aldrig F1?????Det? du menar han?![]()
Ja R1or är balla! Du har en Yamaha oxå.UKE skrev:KIMI heter det !!!!! Kollar du aldrig F1?????
G-MAN skrev:UKE skrev:KIMI heter det !!!!! Kollar du aldrig F1?????F1=K)IMI=MclarenUKE skrev:Hahahaha, sheeeeeeeet...![]()
Jodå ,,,han e min idol!!!! vem kan köra bil bättre än McLaren förare???Swedie skrev:Ja R1or är balla! Du har en Yamaha oxå.
Kimi R. Är det en kompis till dig? Du verkar gilla honom väldigt mycket.
UKE skrev:F1=K)IMI=Mclaren
UKE skrev:Jodå ,,,han e min idol!!!! vem kan köra bil bättre än McLaren förare???
säkert nån svensk som trror att han kan hantrera sin hoj.....steman skrev:Vem leder den där pajascirkusen?
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |