Hösttur på lördag 10:e sept.

Ja... vet inte varför man plågar sig själv med att läsa igenom gamla trådar... Det är ju inte så att man blir mindre sugen på att köra hoj... :huvet Hur brukar ni göra för att dämpa hojsuget? Man kanske borde lägga ner o vara här inne på SH på vintrarna, borde kanske hjälpa... :va

Håller på att ställa tillbaka min dygnsrytm... har vart uppe i Kiruna och jobbat kväll/nattskift i veckan och ska åka tillbaka till umeå om.... 3h. Så det blir 3h till av plågosamt SH surfande... faaaan vad jag längtar efter sommaren! :( :gråta

Ja vet inte om det finns så mycket att göra åt problemet tyvärr...bara å härda ut...och nu har vi överlevt det värsta av vintern :)

Kör nåt hojspel på xbox eller nåt...

cbjorkman skrev:
Ja vet inte om det finns så mycket att göra åt problemet tyvärr...bara å härda ut...och nu har vi överlevt det värsta av vintern :)

Kör nåt hojspel på xbox eller nåt...

Skaffade ett PS2.. lirat MotoGP4 och Gran Turismo 4... Har även lyckats totalkrasha min hårddisk och sitter nu hos kompisen och försöker köra recovery... så nog har man haft o göra... men.. hojsuget består... /Wagge

*/ ?>
Nyheter
MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Back