Hösten e här o allt e tråkigt..

Ernst

Ny medlem
Gick med
27 Sep 2003
Hoj
KTM 660 RALLY
NOT!
:lol
Efter en regnig sommar på västkusten kan man summera att det var en dålig satsning med båtuthyrning som sommaraktivitet. Bottennappet var en idiotfamilj som ägnat sina semesterdagar åt att skriva en lång lista på brister o fel på båten de hyrt.. mm vicka cp:n :3freak som vanl. orkar man inte höra alla detaljer de läste upp så jag frågade kort vad tycker ni är en passande gottgörelse? det landade på en kreditering på 70% av priset för annars kommer "du" bli tv-kändis hos "pekfingerjesus" mmm jääsp... visst vips var pengarna reglerade o familjen i fråga fick sitta i kiss på vägen hem från affären för jag kände igen deras XC90 när jag var på väg hem så jag befriade mig igenom sidofönstret :D så nu är det 1-1 .
Nån annan som haft kul i regnet i sommar?
/E

För att vara affärsjurist så är du ovanligt oproffesionel :rolleyes:

Jag skulle också vilja ha din åsikt om den nationella inverkan på svenska exportindustrin när vi står utanför EU:s valutaunion.

Last edited:
? ingen :confused: Om inte jag minns helt fel var en hel hord på gotland i våras o lekte rejsputte på nya banan där.. nån måste väl dragit igång nåt :yoparty så att "gotland yard" fick lite o göra... eller var det trangiakök o kalla bönor i kalken breve banan för hela slanten? :tungan
/E

Ernst skrev:
NOT!
Efter en regnig sommar på västkusten kan man summera att det var en dålig satsning med båtuthyrning som sommaraktivitet. Bottennappet var en idiotfamilj som ägnat sina semesterdagar åt att skriva en lång lista på brister o fel på båten de hyrt.. mm vicka cp:n :3freak som vanl. orkar man inte höra alla detaljer de läste upp så jag frågade kort vad tycker ni är en passande gottgörelse? det landade på en kreditering på 70% av priset för annars kommer "du" bli tv-kändis hos "pekfingerjesus" mmm jääsp... visst vips var pengarna reglerade o familjen i fråga fick sitta i kiss på vägen hem från affären för jag kände igen deras XC90 när jag var på väg hem så jag befriade mig igenom sidofönstret :D så nu är det 1-1 .
/E

Du verkar rubbad.

Ernst skrev:
NOT!
/E

En liten bajskorv i fläktintaget hade gjort susen. HAHA!! :D :hihi

Hmm.. läste jag rätt? Du hyrde ut en skitbåt till familjen och slog sedan sönder deras bilruta? :va

mb skrev:
Hmm.. läste jag rätt? Du hyrde ut en skitbåt till familjen och slog sedan sönder deras bilruta? :va

? nejnej.. jag hyrde ut en fin båt till fel personer.. de måste varit födda med klagande gener typ som det feta glasögonparet i "sällskapsresan 1". De klagade på ex vis att sötvattenpumpen var dålig för det tog sån tid att fylla en kastrull.. :kocko vafa en 12v pump är ingen vattenkran hemma i köket & de klagade på att toaletten stank så mkt när man varit där o gjort ifrån sig?? Ja va fan tror dom?? att bajs luktar vanilj :3freak det fattar väl vem som helst att om man ger sig ut på semester o äter grillat o välkryddat varje kväll+ drar i sig 2 pavor rödtjut så skiter man inte hallonbåtar! så när jag såg deras bil vid affären så befriade jag mig genom en nedvevad ruta.. enkelt o väldigt passande för dem :)
/E

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back