NOT!
Efter en regnig sommar på västkusten kan man summera att det var en dålig satsning med båtuthyrning som sommaraktivitet. Bottennappet var en idiotfamilj som ägnat sina semesterdagar åt att skriva en lång lista på brister o fel på båten de hyrt.. mm vicka cp:n
som vanl. orkar man inte höra alla detaljer de läste upp så jag frågade kort vad tycker ni är en passande gottgörelse? det landade på en kreditering på 70% av priset för annars kommer "du" bli tv-kändis hos "pekfingerjesus" mmm jääsp... visst vips var pengarna reglerade o familjen i fråga fick sitta i kiss på vägen hem från affären för jag kände igen deras XC90 när jag var på väg hem så jag befriade mig igenom sidofönstret
så nu är det 1-1 .
Nån annan som haft kul i regnet i sommar?
/E
Efter en regnig sommar på västkusten kan man summera att det var en dålig satsning med båtuthyrning som sommaraktivitet. Bottennappet var en idiotfamilj som ägnat sina semesterdagar åt att skriva en lång lista på brister o fel på båten de hyrt.. mm vicka cp:n
som vanl. orkar man inte höra alla detaljer de läste upp så jag frågade kort vad tycker ni är en passande gottgörelse? det landade på en kreditering på 70% av priset för annars kommer "du" bli tv-kändis hos "pekfingerjesus" mmm jääsp... visst vips var pengarna reglerade o familjen i fråga fick sitta i kiss på vägen hem från affären för jag kände igen deras XC90 när jag var på väg hem så jag befriade mig igenom sidofönstret Nån annan som haft kul i regnet i sommar?
/E

så att "gotland yard" fick lite o göra... eller var det trangiakök o kalla bönor i kalken breve banan för hela slanten?