Höstdeppig....

KTM 620

Med lem
Gick med
8 Nov 2005
Hoj
Suzuki RM-Z 250cc-04.
Jag vet att sommaren inte är slut men det känns så nu. Dom flesta polare har åkt tillbaka till sina städer och börjat jobba. Kvällarna blir bara mörkare och mörkare, västervik som är en riktigt bra stad på sommaren har gått tillbaka till att vara en seg småstad igen. Jaja augusti innehåller ju iallafall några kräftskivor, kanske. Känner mig lite deppig, hur går ni andra för att klara hösten och vintern?

jo man börjar ju i hålan imorn igen :gråta

ozeo skrev:
2372483 jo man börjar ju i hålan imorn igen :gråta

:fakta :( :mad::huvet

Jag vill ha mer semester... :gråta

Sen kan jag meddela att i Landskrona har vintern redan kommit för jag lär ju inte få tillbaka min hoj innan det är dags att ställa av... :(

Jag är med och deppar. Inte över hösten, men det finns massor av annat att deppa över.
Jag är skitledsen. Nu ska jag gråta lite till.

Själv inledde jag semester i fredags... :banana
Sen blir det till att boka en månad till thailand i december...Så att man har en ljusglimt i mörkret :)

KTM 620 skrev:
2372195 Jag vet att sommaren inte är slut men det känns så nu. Dom flesta polare har åkt tillbaka till sina städer och börjat jobba. Kvällarna blir bara mörkare och mörkare, västervik som är en riktigt bra stad på sommaren har gått tillbaka till att vara en seg småstad igen. Jaja augusti innehåller ju iallafall några kräftskivor, kanske. Känner mig lite deppig, hur går ni andra för att klara hösten och vintern?

jag åker så mycket båge jag kan och tittar på eventuellt nya bågar som man vill också! :)

Jag älskar höst!
Alla fina färger, den klara luften som vibrerar av dofter. Regnstormar, kura inne och så skördar man frukterna av sommarens alla lekar.

Blev också riktigt deppig nu när man plötsligt inser att sommaren är slut, semestern är slut, börjar jobba imorgon, det blir mörkare, kallare mm hahha fyfan . 4 månader kvar till jul snart dags o börja fundera ut julklappar ffs!

duckie skrev:
2373430 Jag älskar höst!
Alla fina färger, den klara luften som vibrerar av dofter. Regnstormar, kura inne och så skördar man frukterna av sommarens alla lekar.

Är du gravid eller.:rolleyes: :) :tomten

Det är mysigt att åka hoj på hösten. En solig höstdag är ju helt underbar.

Hösten är helt klart den mysigaste tiden. En massa färger och ett härligt lugn.
Min depressionsperiod ligger runt mars (bortsett från den kroniska då :näsblod ).

duckie skrev:
2373631 En graviditet varar normalt i 9 månader, vilket isf skulle betyda att jag skördade den frukten till våren.

:informera
Ja men då kanske inte e normal? :7peta :tungan

Måste va kul att vara föd 26 mars :hihi (Inte för att det är så exakt men ändå..)

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg