höstaktiviteter i o-hamn

Ni fick en liten kommentar och rating på filmen med :tummenupp

Riktigt ball film.

Visst det ser ju grymt ut och så, men jag måste bara fråga er varför ni kör som dårar på trottoaren, cykelvägar etc.
Så körde jag med min moppe när jag var 15:tungan Visst är det kul, men inte lika kul för lille erik på 6 år som cyklar på trottoaren en dag och blir påkörd.

alexander_pehrs skrev:
2674339 Varför går det inte att ladda ner den på ftp:n?
Du måste ladda hem den via webbservern. http://sporthoj.years2.com/ :tummenupp

DaWoos skrev:
2674526 Visst det ser ju grymt ut och så, men jag måste bara fråga er varför ni kör som dårar på trottoaren, cykelvägar etc.
Så körde jag med min moppe när jag var 15:tungan Visst är det kul, men inte lika kul för lille erik på 6 år som cyklar på trottoaren en dag och blir påkörd.
Håller tyvär med dig. :( Busas men på rätt ställe!. Trotoaren är inte lämpligt oavsett om det är fritt, men sen vill ingen agera moralkärring så vi behöver inte diskutera detta. Tror de vet själva att det inte är så smart, deras val att köra så eller ej. Filmen var i varje fall väldigt underhållande. :tummenupp

Last edited:
DaWoos skrev:
2674526 Visst det ser ju grymt ut och så, men jag måste bara fråga er varför ni kör som dårar på trottoaren, cykelvägar etc.
ja du... för att de e skoj. har nog inget bättre svar:)

Hah ha... Det var jätteskoj, eller ööh. Det var säkert skoj för de som medverkade och de tänkte nog på säkerhet, omkörningar, kringvarande trafik och gångtrafikanter:D .

MangeH skrev:
2674611 Hah ha... Det var jätteskoj, eller ööh. Det var säkert skoj för de som medverkade och de tänkte nog på säkerhet, omkörningar, kringvarande trafik och gångtrafikanter:D .
du hörde åxå de?

Helt suveränt grabbs.. så ska det köras.. gillade att sporthojen inte fegade för lite gräs å terräng.. bra jobbat OUTLAW :tummenupp

D-MAN 660 skrev:
2675630 Helt suveränt grabbs.. så ska det köras.. gillade att sporthojen inte fegade för lite gräs å terräng.. bra jobbat OUTLAW :tummenupp

De är mer terrängående än man tror:D .

eppe skrev:
2673466 Va ute o busade lite, av en timmes åkande så blev de ju en liten snutt iaf.
Förvänta kass bildkvalité och obefintliga filmklippnings kunskaper:näsblod

http://www.youtube.com/watch?v=6a6NuimfELA

Muppar som tror att de är hårda..fick nog efter en minut...typiskt "wannabee" beteende:va Musik och "ballt??" körbetende i samhället,det enda ni får wannebee är väl att bli nedpetad i en kista..och hellre det än att ni kör ihjäl någon oskyldig:huvet

Det är sådanna som ni som förstör, allmänna uppfattning om mc-åkare och att försäkringspremierna för de flesta av mc-åkare påverkas i negativ rikting, ni riskerar andras liv som ni kör.

Kör man så på avhyst område el bana, då är det ok, el att man kör lite fortare på glest trafikerade vägar då kan jag göra :tummenupp inte annars. Jag kommer alltid att beklaga sådant här beteende på gatorna istan, hör inte hemma där! Vill man ha en seriös försäkringsdebatt, kan man inte jubla åt sådant här och sedan gnälla åt dyra premier.

Last edited:
OJSAN! Jag tror visst det ramlade in en moraltant på forumet så här på juldagsmorgonen:D . Klart du har rätt i det du säger, men jag tror nog de hade lite skoj iaf :tuttar .

MangeH skrev:
2676665 OJSAN! Jag tror visst det ramlade in en moraltant på forumet så här på juldagsmorgonen:D . Klart du har rätt i det du säger, men jag tror nog de hade lite skoj iaf :tuttar .

vaddå, DE hade lite skoj.... är det inte du som kör gixxern då?
haha.......ni är inte kloka, er törs man ju knappt va i närheten av, man vill ju inte bli jagad av snuten jämt och ständigt eller hur:D

Awesome movie :tummenupp
lessnat på alla hey-yo-stuntfilmer-in-da-hood. bättre med lite outlaw-racing :)

[PlastRaket] skrev:
2676734 vaddå, DE hade lite skoj.... är det inte du som kör gixxern då?
haha.......ni är inte kloka, er törs man ju knappt va i närheten av, man vill ju inte bli jagad av snuten jämt och ständigt eller hur:D

Man kan väl inte avslöja någon??? He he he
:D :D :D
Det är ju en gixxer 1000 -01 iaf:yoparty

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back