Höst/VinterREA?!

Persson

O-('-'Q)
Gick med
19 Aug 2006
Hoj
Hojlös
Eftersom tråden i Utrustning/Säkerhet inte blev någon jättetopp så lägger jag den här för mera svar.

Finns det någon rea på gång i Sverige?
Skriv gärna var, vad, när..

Är speciellt ute efter handskar typ Alpinestars sp2,sp3 eller Halvarsson Apex.

#22 skrev:
2531177 Eftersom tråden i Utrustning/Säkerhet inte blev någon jättetopp så lägger jag den här för mera svar.

Det här blir intressant. Jag är också ute efter handskar, märket kvittar typ, tunna sportiga sommarhandskar är vad jag vill ha.

Upp!

Själv jagar jag ställ, hjälm och handskar av "bra" märke i Sthlms-trakten.

Har varit på AVA för ngn vecka sen, då hade dom ingen rea. MC-poolen har rea på sina egna "no name" ställ o en del allväders, ingen hjälmrea. MC-varuhuset har en del rea på "vanliga" skinnhandskar, inte racinghandskar. Och dom har även rea på en del schysta ställ, dock är det rejält skralt på storlekssidan.

Vet ngn hur ser ut på t.ex. DinMC och Schneiders?

hmm ja det har vart det ett tag på cyckle center här i uppsala..... gått i konkan så lelles har köpt upp dom nu.... men jag tror inte att dom har så mkt ... men jag läste att det var REA där...

#22 skrev:
2531177 Eftersom tråden i Utrustning/Säkerhet inte blev någon jättetopp så lägger jag den här för mera svar.

Brukar finnas ganska billiga prylar på mc-mässan. Någon som vet om den blir i Göteborg eller Stockholm nästa gång?

mc mässan ? menar du den som är i sthlm i januari? på 2 hjul eller vad den nu hette.... står om det på första sidan

ola_sandin skrev:
2531694 Brukar finnas ganska billiga prylar på mc-mässan. Någon som vet om den blir i Göteborg eller Stockholm nästa gång?

devo81 skrev:
2531705 mc mässan ? menar du den som är i sthlm i januari? på 2 hjul eller vad den nu hette.... står om det på första sidan

Ja det är den jag menar. I Göteborg brukar det vara en massa billiga prylar på övervåningen.

ola_sandin skrev:
2531718 Ja det är den jag menar. I Göteborg brukar det vara en massa billiga prylar på övervåningen.

Nice! Då kanske det kan vara värt att vänta tills den går av stapeln här i Sthlm i värsta fall.

Back