Höst/vinter-aktiviteter för KHRs medlemmar

Fika är redigt nice. Jag tycker att vi borde åka till någon Gokart/Hyrkartbana och köra minimoto:) sporthojar i miniversion. Det hade nog varit kul. Inomhus är ju ett måste.

Last edited by a moderator:
Ni får ju höra av er till mig när det e innebandy så jag får komma och leka er lite ;) Helst om det e inne :yoparty

Inne? Är du rik, eller:va Klart som fan vi inte spelar inne, vi spelar på streethockeyplaner med rinkar.

Om man e typ 20 pers så lägger alla typ 20-30 spänn kan man hyra en hall 2-3 timmar här i sävedalen, borde la finnas något liknade nere i KBA:)

Jag kan inte spela utan curve och pallar inte spela med dom ute:huvet :rolleyes:

säg till när ni ska lira så kanske jag kmr ;)

Last edited by a moderator:
Hur blir det med Bandy imorrn? jag ska till halmstad vid 2 tiden men ska försöka hinna tillbaka så jag hinner vara med om vi lirar:)

Det får vi hoppas, som sakt ska va hoss farbror doktorn klockan 2 i halmstad sen får vi se hur fort jag övningskör hem :)

Last edited:
Bandyn e förtidigt å borde vara inomhus :tummenupp

Vi var förbi hallen i forsgläntan igår runt 20:30 såg tomt ut. Kanske går att boka den på onsdagar 20-21 eller nått, om tillräckligt många är intresserade.

*/ ?>
Nyheter
MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Back