Galna saker har man fått höra...
Men som alltid så får man höra något ännu tokigare eller galet.
Nu till saken...
En bekant till mig skrattade lite när han tittade på mina knäpuckar o frågade när det hade hänt????
Öhh va då hänt.. de händer lite då o då.. när man har kul
Gick det bra för dig o hojen.. då fattade jag att han trodde att jag hade trillat..
o berättade för han att det blir så när man lutar mycket i svängar..
Han fatta inget o låsades som jag inte fatta..
Själv så tror hamn att han är en gud på att köra.. han har en enduro 250.. han kan köra rakt fram....
En dag när jag kom hem så hade han ringt till oss och efter att pratat lite frågat min mamma när jag skulle köpa en riktig mc...
Som en förstående mamma hade hon frågat vad han menade med det..
Och som svar fått ja en glidare eller han hd de e ju en riktig mc massa kraft o så.....
Kör ju en CBR 600 vanligtvis...
Gissa om jag la mig dubbel av skratt när min mamma berättade detta.
Hd skaffar man om man är gubbe med dåligt självförtroende o vill impa på gamlatanter
Har ni några roliga eller galna historier eller så om vad ni råkat ut för?
Men som alltid så får man höra något ännu tokigare eller galet.
Nu till saken...
En bekant till mig skrattade lite när han tittade på mina knäpuckar o frågade när det hade hänt????

Öhh va då hänt.. de händer lite då o då.. när man har kul

Gick det bra för dig o hojen.. då fattade jag att han trodde att jag hade trillat..
o berättade för han att det blir så när man lutar mycket i svängar..
Han fatta inget o låsades som jag inte fatta..
Själv så tror hamn att han är en gud på att köra.. han har en enduro 250.. han kan köra rakt fram....
En dag när jag kom hem så hade han ringt till oss och efter att pratat lite frågat min mamma när jag skulle köpa en riktig mc...
Som en förstående mamma hade hon frågat vad han menade med det..
Och som svar fått ja en glidare eller han hd de e ju en riktig mc massa kraft o så.....
Kör ju en CBR 600 vanligtvis...
Gissa om jag la mig dubbel av skratt när min mamma berättade detta.
Hd skaffar man om man är gubbe med dåligt självförtroende o vill impa på gamlatanter
Har ni några roliga eller galna historier eller så om vad ni råkat ut för?