Hört en rolig sak på fyllan!!

Är vaginalt sex omanligt?

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .
Status
Ej öppen för fler svar.
Måste nästan fråga... Har du aldrig haft några såna tankar???
Typ grejjer som man vill ha gjort innan man dör...

Jo, jag fattar grejen men som sagt vill man uppnå nåt så innebär det oftast en uppoffring. Man brukar ju inte få nåt gratis. Och om den "uppoffringen" är att sätta henne på vanligt vis så varför inte göra det? Om denna tjej nu är fräsch vad är det som stoppar honom? Får han inte upp den då stackarn?

Om jag hade haft hans störda vision att trycka en asiat där bak så hade jag ju inte gått och plågat mig ett halvår och varit tillsammans med henne utan helt enkelt kört det gamla vanliga första veckan och testa det andra nästa vecka.

Men kan innefatta även sex grejjer.
Typ ha gruppis med 2 eller flera tjejer, dunka en fotomodell, en riktig tjockis, en negress, en asiat, en äldre, en 15 år yngre mm. Fantasierna kan vara många

Som sagt, old news. Det mesta av det iaf. :tungan

Det är i 99 fall av 10 ett motsatsförhållande.

:D Fyfan vad taskigt! :D Håller inte med. En av de fräschaste jag har haft var halvbrasilianska/halvjapanska. :tummenupp

Men jag skrev det eftersom TS tyckte det. Sen är det förvisso subjektivt.

Last edited:
dunka en riktig tjockis

Varför i hela friden skulle man vilja det?! Tänk om man gillar det och fastnar i det träsket. Skammen skulle få mig att ta livet av mig.

:D Fyfan vad taskigt! :D Håller inte med. En av de fräschaste jag har haft var halvbrasilianska/halvjapanska. :tummenupp

Etno är nästan lika fel och skamligt som en riktig tjockis.

Last edited:
Tajtare för er med små kewkar! :yoparty
Finns det studier på att sjökor (som i tjocksmockor, inte skökor) skulle vara tajtare än riktiga tjejer? Jag kan inte uttala mig om mina egna erfarenheter här. (För att jag vill förtränga det, såklart.)

Varför i hela friden skulle man vilja det?! Tänk om man gillar det och fastnar i det träsket. Skammen skulle få mig att ta livet av mig.

På gamla jobbet arbetade en nisse som bara dunkade tjockisar.. "Ett juck och sedan hamnar de i självgungning. Då är det bara att rida på vågen." :zpy

Etno är nästan lika fel och skamligt som en riktig tjockis.

Alla kan ju inte vara bergsbestigare eller simma med vithaj.
Det kallas vardagsedge att göra lite småläskiga saker för att göra tillvaron mera spännande.

På gamla jobbet arbetade en nisse som bara dunkade tjockisar.. "Ett juck och sedan hamnar de i självgungning. Då är det bara att rida på vågen." :zpy

Jag diskuterade det här senast igår... Hur vet man när man är inne? Man kanske skaver i nåt hudveck, liksom. FY FAN! Tjockisar borde förbjudas, alternativt förses med kyskhetsbälte så man fortfarande kan använda dom som objekt för humor och smädelser.

Alla kan ju inte vara bergsbestigare eller simma med vithaj.
Det kallas vardagsedge att göra lite småläskiga saker för att göra tillvaron mera spännande.

Hade du skrivit blåval istället för vithaj hade jag förstått liknelserna med tjocko-sex.

Last edited:
Finns det studier på att sjökor (som i tjocksmockor, inte skökor) skulle vara tajtare än riktiga tjejer? Jag kan inte uttala mig om mina egna erfarenheter här. (För att jag vill förtränga det, såklart.)

Mulliga brudar är ofta goare att sätta. Vetefan med regelrätta fetton men varför inte? Asiatiskor är förövrigt sjukt sköna. De är ju anpassade för den lite mindre, asiatiska varianten av pellevipp. :tungan

Jag diskuterade det här senast igår... Hur vet man när man är inne? Man kanske skaver i nåt hudveck, liksom. FY FAN! Tjockisar borde förbjudas, alternativt förses med kyskhetsbälte så man fortfarande kan använda dom som objekt för humor och smädelser.

Hade du skrivit blåval istället för vithaj hade jag förstått liknelserna med tjocko-sex.

Eller kombinera allt och skriva "bestiga blåvalar"

Ingen aning. Bläddra mellan vecken, typ. "1, 2, 3, 4, 5.. Nähä, inte här heller. 1, 2, 3, 4, 5, 6.. Nu, så.. Nej, fan. Det var naveln. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7.."

Fy fan.

Mulliga brudar är ofta goare att sätta. Vetefan med regelrätta fetton men varför inte? Asiatiskor är förövrigt sjukt sköna. De är ju anpassade för den lite mindre, asiatiska varianten av pellevipp. :tungan

Okej, nu vet jag inte hur du gör med belysning i de fallen. Men att kolla på nånting som flyter ut över hela sängen/golvet/bordet/diskbänken skulle göra mig slak. Samma sak med att kolla på nånting som ser ut som en barnarbetande risodlare.

Jag fick en otroligt störande sinnebild av en tjockis som står på alla fyra. Hur fan gör man för att inte kläcka ur sig nånting i stil med "MUUUUUUH"?

Okej, nu vet jag inte hur du gör med belysning i de fallen. Men att kolla på nånting som flyter ut över hela sängen/golvet/bordet/diskbänken skulle göra mig slak. Samma sak med att kolla på nånting som ser ut som en barnarbetande risodlare.

Jag fick en otroligt störande sinnebild av en tjockis som står på alla fyra. Hur fan gör man för att inte kläcka ur sig nånting i stil med "MUUUUUUH"?

:rofl:rofl

Eller nöff nöff

bloggOrPage_087445185_16408.JPG

Man får liksom börja med samarin, börjar det bubbla och fräsa så är man nära.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!