Hörlurar till iPod - tips?

Nyteknik

Bannad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult damcykel
Har fått glapp i mina Zenheiser och behöver nya hörlurar. Köpte för några dagar sedan en iPod och det är till den de ska passa. Vad är mest prisvärt i prisklassen upp till ca 500 kr? Tycker visserligen om de helslutande lurarna med kåpa men är nyfiken på de "nya" som sitter som en propp i örat. Vad har ni för bra och dåliga erfarenheter?

Nyteknik skrev:
2557002 Har fått glapp i mina Zenheiser och behöver nya hörlurar. Köpte för några dagar sedan en iPod och det är till den de ska passa. Vad är mest prisvärt i prisklassen upp till ca 500 kr? Tycker visserligen om de helslutande lurarna med kåpa men är nyfiken på de "nya" som sitter som en propp i örat. Vad har ni för bra och dåliga erfarenheter?

Shure In-ear är suveräna för min smak.
Testa :tummenupp

Edit:
Lägger väl en länk som alla andra.
http://www.teknikmagasinet.se/nydb/...ink_product.html&link=Produktsok&artnr=110415
Lite dyrare, mycket bättre :)
End of edit.

Last edited:
Nyteknik skrev:
2557002 Har fått glapp i mina Zenheiser och behöver nya hörlurar. Köpte för några dagar sedan en iPod och det är till den de ska passa. Vad är mest prisvärt i prisklassen upp till ca 500 kr? Tycker visserligen om de helslutande lurarna med kåpa men är nyfiken på de "nya" som sitter som en propp i örat. Vad har ni för bra och dåliga erfarenheter?

This is the shit! :tummenupp
http://www.teknikmagasinet.se/nydb/...ink_product.html&link=Produktsok&artnr=110415

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg