Hörde på polisradion

Thunder

Kan det inte vara sommar för evigt???
Gick med
21 Aug 2005
Söder om Kinnekulle, väster om Anderstorp, norr om
Hoj
R6 -08, dotterns cross och minimoto
Hörde på eftermiddagen hur polisen gick ut på sin ardio om det fanns bilar vid söderleden. Anledningen var nämligen att det var FLERA MOTORCYKLAR SOM KÖRDE LÅÅÅÅÅÅÅNGA BAKHJULSÅKNINGAR. :yoparty :yoparty :yoparty

Var det någon härifrån som deltog i detta nöje? :va

Jag körde på söderleden ca en timme efter utropet och då var det helt plötsligt fartkontroll väster ut vid Sisjön. :kocko
Jag såg också flera sporthojar som körde i industriområdet runt Ericsson och på E20 norrut efter detta.

<<Spider>> skrev:
Hörde på eftermiddagen hur polisen gick ut på sin ardio om det fanns bilar vid söderleden. Anledningen var nämligen att det var FLERA MOTORCYKLAR SOM KÖRDE LÅÅÅÅÅÅÅNGA BAKHJULSÅKNINGAR. :yoparty :yoparty :yoparty

Var det någon härifrån som deltog i detta nöje? :va

Jag körde på söderleden ca en timme efter utropet och då var det helt plötsligt fartkontroll väster ut vid Sisjön. :kocko
Jag såg också flera sporthojar som körde i industriområdet runt Ericsson och på E20 norrut efter detta.

Jag såg oxå Polisen. Kom körandes med en polares hoj på söderleden och skulle tanka på statoil vid Mc Donads i Mölndal. När jag svängde av så såg jag en Polisbil som stod parkerad och mätte laser samt en mc-polis som hade stannat på påfarten för att snabbt kunna ge sig ut. Den mc-burna polisen titta läääääänge på mig när jag snurrade runt på avfarten och sen över vägen till macken.

Nu vet jag varför i :tungan

Jag mötte en Blade och en TL1000 på möldalsvägen, kanske var dom som hade uuuiiilat :rolleyes:

Mark skrev:
Jag såg oxå Polisen. Kom körandes med en polares hoj på söderleden och skulle tanka på statoil vid Mc Donads i Mölndal. När jag svängde av så såg jag en Polisbil som stod parkerad och mätte laser samt en mc-polis som hade stannat på påfarten för att snabbt kunna ge sig ut. Den mc-burna polisen titta läääääänge på mig när jag snurrade runt på avfarten och sen över vägen till macken.

Jag mötte en Blade och en TL1000 på möldalsvägen, kanske var dom som hade uuuiiilat :rolleyes:

Det var en nog dom två jag såg, TL' en var röd tror jag.
Sedan såg jag en blå Yamaha, såg inte riktigt vilken sport modell. Men killen som körde hade skinnställ, men en grön jacka över. Körde ruskit lagligt på E20.

Mark skrev:

Det låter som ett motardspex....... :rolleyes:

<<Spider>> skrev:
Det var en nog dom två jag såg, TL' en var röd tror jag.
Sedan såg jag en blå Yamaha, såg inte riktigt vilken sport modell. Men killen som körde hade skinnställ, men en grön jacka över. Körde ruskit lagligt på E20.
Stämmer, TL'n var röd. Blade som sällskapade var vit med lila och orange klibbar...?! :va Ganska ny var den iaf.

Söderleden? Men vi körde ju mest på Hisingen igår. Iofs Älvsborgsbron ett par gånger.

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8