Hönsgården !

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Så denna tråd skapas endast för att det ska slippa höras massa jävla kackel i andra trevliga trådar.:mad:

Sesså på varandra med slag under bältet, svinga handväska, bitchslappa eller vad ni nu har för ess i fjäderskruden.

Håll detta borta från dom trevliga trådarna !:tummenupp

Va fan menar du din j-a skitstövel.

Nu läste jag i din profil att du var helt humorbefriad så nu har jag nog skitit i det blå skåpet.
:näsblod

Last edited:
Om man inte fixar det ordentligt...
Avslutningsvis så gäller det att inte lämna några spår efter sig, avlägsna allt som inte gick att foga sig i eller fixa, kvar bör endast återstå en blank klanderfri fasad som omgivningen stumt kan beundra.

Inga knep är för fula när det gäller att uppvisa en snygg och trevlig fasad.

Avslutningsvis så gäller det att inte lämna några spår efter sig, avlägsna allt som inte gick att foga sig i eller fixa, kvar bör endast återstå en blank klanderfri fasad som omgivningen stumt kan beundra.

Inga knep är för fula när det gäller att uppvisa en snygg och trevlig fasad.

Så talar en riktig kvinna !:tummenupp

Det verkar mest vara tuppar i den här hönsgården...

Cykelläkarn m fl borde spöas som rödhåriga styvbarn för dom bottenlöst usla kakel/kackel ordvitsarna. Tillåmed Arne Hägerfors hade rodnat av skam om han krystat ur sig dylikt!:mad:

Cykelläkarn m fl borde spöas som rödhåriga styvbarn för dom bottenlöst usla kakel/kackel ordvitsarna. Tillåmed Arne Hägerfors hade rodnat av skam om han krystat ur sig dylikt!:mad:

Vad insemenerar du din getabock :mad: Klart att kacklet omsorgsfullt måste fogas och fixas, varför ska man annars sätta upp sådana plattityder.

Vad insemenerar du din getabock :mad: Klart att kacklet omsorgsfullt måste fogas och fixas, varför ska man annars sätta upp sådana plattityder.

NEJ!Jag vägrar att foga mig i denna våldtäkt av ärans och hjältarnas språk, jag fixar helt enkelt inte att ni på detta sätt legitimerar Hägerfors och Skifs verbala svinstia till kryzzsvenska!

Skämmes!Plattskallar!:huvet

Ja, du verkar kroniskt argsint.:mad:

Faen! Jag är förihelvete GLAD!!... :mad:
Tihi fniss smile

Jag kan förstå att internet gör en arg, illa när man inte får höra tonläget på alla inlägg, hade varit kul.:hihi

Det är sant man blir snällare med åren... :tummenupp

Jag har världens bästa tonläge när jag är arg....:D
Men jag är mest GLAD!!:näsblod

Last edited:
*/ ?>
Back