Hölls fången i åtta år.

kruss

~
Gick med
19 Aug 2004
Hoj
Z
Last edited:
jepp , det är tråkigt att han tog livet av sig. Eller inte.
Nu slipper ju folk betala för den störde fan bakom galler iallafall.
Det spelar ingen roll om han blev tagen levande han får alldrig vad han förtjänar
iallafall , kanske psykvård o massa piller så han mår som en kung.
För han låste ju in henne för att han var sjuk eller nått sånt dumt hade säkert
rätten sagt .. bla bla bla .... blir irriterad , o jag är jävligt trött ska sova...

floodi skrev:
2406735 jepp , det är tråkigt att han tog livet av sig. Eller inte.
Nu slipper ju folk betala för den störde fan bakom galler iallafall.
Det spelar ingen roll om han blev tagen levande han får alldrig vad han förtjänar
iallafall , kanske psykvård o massa piller så han mår som en kung.
För han låste ju in henne för att han var sjuk eller nått sånt dumt hade säkert
rätten sagt .. bla bla bla .... blir irriterad , o jag är jävligt trött ska sova...

Man är väl knappast frisk om man håller ett barn i fångenskap i en källare i 8 år?

Enligt henne själv hade hon inte varit ute på 7 år. Hursomhelst, jag tror inte hon är psykiskt frisk heller längre.

Se bara på en psykskadade kidnapparen.. typiskt en sådan som man kan gissa sig till att vara den jävlen som kidnappar små 10åringar och själv är rädd för sin egen skugga!!!

Hade han inte tagit sitt liv så skulle idioten fan blivit nerskickad till dedär fängelset där fångarna har ett helvete då dem ständigt lever med oljud så dem inte får sömn men så skulle han även fått en special cell där han får leva på en betongsäng, saltsyra o dricka och blivit torterad.

Quaya skrev:
2407030 Se bara på en psykskadade kidnapparen.. typiskt en sådan som man kan gissa sig till att vara den jävlen som kidnappar små 10åringar och själv är rädd för sin egen skugga!!!

Hade han inte tagit sitt liv så skulle idioten fan blivit nerskickad till dedär fängelset där fångarna har ett helvete då dem ständigt lever med oljud så dem inte får sömn men så skulle han även fått en special cell där han får leva på en betongsäng, saltsyra o dricka och blivit torterad.

Får man fråga vem du hade tänkt skulle jobba i det fängelset? Och kan du förklara på vilket sätt en person som kan tänka sig ett jobb där man dagligen serverar saltsyra och torterar skiljer sig positivt från kidnapparen i fråga?

Apropå kreativa straff, jag har ett för dig! Ifall du någon gång döms för ett brott hoppas jag på följande scenario: Du placeras i en bekväm stol på ett tyst, luftkonditionerat kontor. På bordet framför dig ligger en penna och ett par lådor A4-papper. Väktaren som fört dig dit förklarar förutsättningarna: Du kan vara fri inom en halvtimme, det enda du behöver göra först är att skriva en text om hundra ord på något som i alla fall liknar korrekt svenska. Så elaka är de inte ens på Guantanamo-basen! :arsele

henlin skrev:
2407266 Får man fråga vem du hade tänkt skulle jobba i det fängelset? Och kan du förklara på vilket sätt en person som kan tänka sig ett jobb där man dagligen serverar saltsyra och torterar skiljer sig positivt från kidnapparen i fråga?

Apropå kreativa straff, jag har ett för dig! Ifall du någon gång döms för ett brott hoppas jag på följande scenario: Du placeras i en bekväm stol på ett tyst, luftkonditionerat kontor. På bordet framför dig ligger en penna och ett par lådor A4-papper. Väktaren som fört dig dit förklarar förutsättningarna: Du kan vara fri inom en halvtimme, det enda du behöver göra först är att skriva en text om hundra ord på något som i alla fall liknar korrekt svenska. Så elaka är de inte ens på Guantanamo-basen! :arsele

Jag börjar på fullaste allvar misstänka om du är Wolfgangs för det ser ut som du skyddar en sån idiot med allt du har?
Du verkar tycka det är helt OK att Wolfgang kidnappade henne i 8år? Du hurrade kanske framför tidningen/datan när du läste det att ännu en idiot var i farten och lyckades ganska bra, enligt din åsikt.

För mig är det absurt och sådana personer ska fan ta mig lida för vad idioten har gjort om han inte hade tagit självmord och det är likande med pedofiler med flera.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg