Höljes

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Ni som var och körde i Höljes tidigare i år - hur var den banan ? Var gruset bra, asfalten, säkerhetszoner m.m. ?

En nybliven motardåkare i Uppsala har kanske möjlighet att anordna träningsläger där under kommande sommar och undrar om det finns intresse.

TomK skrev:
Ni som var och körde i Höljes tidigare i år - hur var den banan ? Var gruset bra, asfalten, säkerhetszoner m.m. ?

En nybliven motardåkare i Uppsala har kanske möjlighet att anordna träningsläger där under kommande sommar och undrar om det finns intresse.

Låter ju alldeles utmärkt, inte lika långt att åka sen kan man ju inte missa någon båt heller :p

Vet inget om banan men det lär väl andra göra.

Re: Re: Höljes

Evil M skrev:
Låter ju alldeles utmärkt, inte lika långt att åka sen kan man ju inte missa någon båt heller :p

Ni kanske missar bensinmacken å kör soppatorsk :D

Sorry tom!! var tvungen att svara på Evil M svar :bow

TomK skrev:

Höljes? Höljes som i norra Värmland?
Bring the banjo... :D

Det är riktigt långt för mig. Men är det mer än en dag är jag på.

Förhoppningen är väl att det ska bli under flera dagar, ungefär som vi brukar köra på Åland. Blir ju flr långt att sitta och åka annars. Boende och mat, samt kostnad m.m. måste redas ut först, men det ska säkert greja sig.

...och jo, det är i norra Värmland.

Det är klart vi vill följa med till Höljes! :fakta

Om flikkor får följa med dit?!? Men ingen kan väl ha något emot ett motardbrudsharem?!? :hej

TomK skrev:
Förhoppningen är väl att det ska bli under flera dagar, ungefär som vi brukar köra på Åland. Blir ju flr långt att sitta och åka annars. Boende och mat, samt kostnad m.m. måste redas ut först, men det ska säkert greja sig.

...och jo, det är i norra Värmland.

Det kan jag reda ut åt dig.

Mat: Gulaschsoppa, lagas bäst med Biltemas gasolkök
Bo: I skåpet på bilen

Bara jag får köra hoj. :)

Förresten...

... så tror jag att det kan röra sig om fredag tom söndag. Med aktiviteter förutom bara körning, om ni vill.

Har ni någonsin käkat någon av NordVärmlands nationalrätter? Nävgröt och fläsk eller Kolbullar? Fantastiskta rätter för de som gör av med mycket energi under dagen, eller i skogen, eller under jakten.... :notme

Dessutom, tänk er en hård dag på banan, å sen få springa ner å bada näck i älven, tvaga era svårt tränade kroppar för att få komma upp till en eld där mat med tillhörande dryck (lingondricka) serveras, allt medans solen nästan inte går ner å myggen biter stora hål i skinnstället.... :D

//D

Inte om det betyder att jag måste bo i bilen, under bar himmel eller i tält! :fakta

Taz skrev:
Är det bara det det hänger på så fixar jag dig Accomodation!

//D
:tummenupp

Härligt med motardkontakter i värmlandsskogarna nu också! :rock

Motardläger BÅDE på Åland och i Höljes, nu ska vi bara få till Estland också, så är ju nästa säsong mer eller mindre komplett! :D

:hej

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back