Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Fingervisning här, http://mickeythompsontires.com/strip_motorcycle.htmljojje1963 skrev:Någon som vet höjden till hjulaxeln med 0.5 bar på ett 26.0/7.0-17 MT däck (på 6" fälg)?
jojje1963 skrev:Någon som vet höjden till hjulaxeln med 0.5 bar på ett 26.0/7.0-17 MT däck (på 6" fälg)?
Ska bygga ram nu och har inget däck än..
Man ska burna mycke för publikenjojje1963 skrev:Dom klistrar på tävlingar och ibland på Onsdagar (blir nog oftare nästa år).
Bara klister kan bli halt men dom lägger gummi oxå, klart bättre än utan klister även med gatdäck, inget snack. Men man ska inte värma gatdäck så mycket (iof så ska man tydligen inte det med MT däck iheller)

Som min dåjojje1963 skrev:Eller så kör man en cool hoj, det funkar oxå![]()

jojje1963 skrev:Dom klistrar på tävlingar och ibland på Onsdagar (blir nog oftare nästa år).
Bara klister kan bli halt men dom lägger gummi oxå, klart bättre än utan klister även med gatdäck, inget snack. Men man ska inte värma gatdäck så mycket (iof så ska man tydligen inte det med MT däck iheller)
)B-400 skrev:Hmm...Lägger på gummi...
På denna stripp sprutade man bara någon klar vätska vad jag såg.
Hur lägger dom på gummi?! (Om man ínte gör det själv)
RASET skrev:Som min dåDet är därför du vill stå brevid mej
![]()
jojje1963 skrev:Dom kör med en traktor och drar gamla slicks upp och ner längs strippen, sen hjälper det ju oxå om en ProStock bil kör ett par repor.
Preppning är en konst som dom kan i Malmö![]()
aha.. Det har jag sett bla på Mantorp.
Det förklarar att Mc åkarna klagade över dåliga 60 tider...(även dom mer rutinerade)
Tackar för svar.
Dom rutinerade klagar alltid på 60 fötterna så lysna inte på domB-400 skrev:aha.. Det har jag sett bla på Mantorp.
Det förklarar att Mc åkarna klagade över dåliga 60 tider...(även dom mer rutinerade)
Tackar för svar.
)|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Äntligen!