Vilken tråd har högst underhållningsfaktor på SH?
Nominera här så kör vi en poll sen
Min kandidat: Tejptråden
Nominera här så kör vi en poll sen
Min kandidat: Tejptråden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

newstead skrev:Ja, den är grym. En annan klassiker är väl den här: Jag har gjort bort mig

Ja, nog fan väntar vi alltid...Långa farbron skrev:KTM árn är ju här på forumet på daglig basis så vi väntar![]()

den där "hur ska man hälsa på en tjej?" menar du? Haha.. ja, den är oxå sjukKulgan skrev:Satt och småfnissade lite fram till sida 6 på tejptråden...då brast det.....hahaha KUNG!
btw ...tycker även den där hälsa på mc tråden är kul...den med sailor hälsningen och skrika CONAN! mm...

JonasSE skrev:

Jag får väl oxå räkna mig till dom gamla antar jag men jag måste ha missat den... sökte på forkman och hittade en jevla massa trådar, vilken är det?hållundan skrev:Gammal i gemet som man är, så nominerar jag "forkmantråden". Helt klart den roligaste som funnits på forumet.
Det var innan kraschen. Han bad om hjälp att Photoshoppa om hans hoj och det urartade verkligen totalt. Har aldrig garvat så mycket som jag gjorde då åt K-Micke-S bilder i den tråden...newstead skrev:Jag får väl oxå räkna mig till dom gamla antar jag men jag måste ha missat den... sökte på forkman och hittade en jevla massa trådar, vilken är det?

|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |