högsta poäng i elitserien

stony

Yes!! Nu ännu drygare
Gick med
30 Jun 2003
Ort
Borta
Hoj
Sålda
jag å polarn satt å snacka hockey och kom fram till en fråga.
vilket lag har rekordet i mest antal poäng i grundspelet (50 matcher) :va
någon som vet? har för mig det var färjestad för nått år sedan *hoppas inte*
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Det var inte så längesen man införde 50 omgångar i Elitserien, men här finns lite matnyttig info att ta del av.

Färjestad hade 118 poäng efter 50 omgångar säsongen 01-02. Frölunda har 101 poäng och 6 omgångar kvar. De kan alltså få maximalt 119 poäng om de vinner resterande matcher, vilket vi hoppas.

Frölunda kommer även att sätta publikrekordet med RÄTT stor marginal denna säsong!

:Bugar
 

stony

Yes!! Nu ännu drygare
Gick med
30 Jun 2003
Ort
Borta
Hoj
Sålda
hållundan skrev:
Det var inte så längesen man införde 50 omgångar i Elitserien, men här finns lite matnyttig info att ta del av.

Färjestad hade 118 poäng efter 50 omgångar säsongen 01-02. Frölunda har 101 poäng och 6 omgångar kvar. De kan alltså få maximalt 119 poäng om de vinner resterande matcher, vilket vi hoppas.

Frölunda kommer även att sätta publikrekordet med RÄTT stor marginal denna säsong!

:Bugar

jo det är klar man hoppas... dock tror jag inte det är möjligt tyvärr.. nästa match är tex borta mot timrå, kommer bli tufft :(
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
stony skrev:
jo det är klar man hoppas... dock tror jag inte det är möjligt tyvärr.. nästa match är tex borta mot timrå, kommer bli tufft :(
Hur som helst vinner VF serien och plockar in lite extra stålars i kassan. Sen väntar slutspelet och där kommer en efter en trilla bort då indianerna krigar fram!

:yoparty
 

sandstream

Guest
MikkE skrev:
Djuuurgååårdeeen!!
MEST MÄSTARNA!!! :yoparty

Tyvärr så blir det väl som vanligt de senaste åren, ut i kvarten :död

Tur att DIF inte är bäst jämt, de andra lagen måste ju också få vinna :D
 

stony

Yes!! Nu ännu drygare
Gick med
30 Jun 2003
Ort
Borta
Hoj
Sålda
Svenska mästare 02/03 :yoparty
 

Bifogat

  • PICT0105.JPG
    PICT0105.JPG
    65.7 KB · Visningar: 61

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Vacker att se. Nu följer jag en spännande match mellan Sverige och Norge på SVT24. Jihaa. Får man inte in C+ och kan se Frankrike - Sverige i fotboll, får det bli höjdarhockey!
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Jävlar, Marcus Nilson, Nils Ekman och Jonatha Hedström. Sällan har jag tyckt så illa om så många spelare i ett svenskt landslag. Skrämmande... Jävla tomtar!
 

sandstream

Guest
hållundan skrev:
Jävlar, Marcus Nilson, Nils Ekman och Jonatha Hedström. Sällan har jag tyckt så illa om så många spelare i ett svenskt landslag. Skrämmande... Jävla tomtar!
Vad hände?
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
sandstream skrev:
Marcus Nilson får ett gäng missconduct, spelar riktigt otajmat och gör helt meningslösa grejer.

Nils Ekman ÄR Nils Ekman, spearings, sjuka tacklingar i sarghörnet, meningslösa interference och andra helt onödiga fula grejer.

Hedström är och förblir en jävla stropp som visserligen kan göra mål, men även han tar sjukt onödiga utvisningar i dumma lägen, spelar onödigt fult och hårt.

Typ. Det är min högst personliga åsikt. Ibland brukar det vara en spelare man stör sig lite på i landslaget, nu är det som sagt tre. Tveksamt dock om varken Hedström eller Nilson får vara med i Swe Hockey Games, eller VM.

Ekman får säkert vara med bara för att han är Djurgårdare och NHLmeriterad.
 
Nyheter
Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Provkörningsduell, Ducati Hypermotard 698 Mono mot Husqvarna 701 SM!

Just nu är Allt om MC på et...

Course 3-i-1 Paketpris – Förarens val

I den spännande världen av ...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Distinguished Gentlemans Ride 2024 körs 19 maj

Söndag 19 maj är det dags f...

Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Top