högfartsmunstycke

olaisson

Ny medlem
Gick med
22 Jul 2006
Hoj
KTM640SM PRESTIGE -05
vill ha ett högfartsmunstycke till min ktm 640 sm -05 vad kostar detta eller heter det något annat...
snacka med bike i trollhättan om detta och enligt dom kostade det bara 60 kr inte kan detta stämma inte??

hjälp mig så jag får tag på rätt... sedan sa dom också att dom inte tyckte jag skulle satsa på ett sportluftfilter utan att orginalet räckte och va lika bra.... e detta sant????????????

Nog för att mässingspriset har gått upp, men mkt mer än 60:- ska man väl inte behöva betala i dages läge för en liten mässingsbit med hål & lite gängor.

Förresten har du alla gånger redan ett högfartsmunstycke. Varför vill du ha ett till? :)

Du har redan ett högfartsmunstycke i förgasaren. Dessa finns i en mängd storlekar och byts tex om man sätter på ett helsystem och hojjen behöver mer bensin eller om förgasaren är totalt felinställd. Det styr alltså hur mycket bensin motorn får från förgasaren vid ett visst tillfälle. Det är inget svindyrt trimm som gör att hojjen får några hästar extra med andra ord :rolleyes:

Back