Höger vs vänster hjärnhalva

Snurrade bara medurs för mig tills jag koncentrerade mig på skuggen under henne, då bytte hon håll, men om jag koncentrerar mig på henne och tänker att hon snurrar moturs så funkar det inte.

Förövrigt så stämmer jag inte alls in på beskrivningen för höger hjärnhalva

Testade att göra som du gjorde, och det fungerade för mig också.

Såg först enbart medurs, men sen flaxade hon till och plötsligt var det moturs...hur ballt som helst ju. :)

Nu kan jag få henne att byta håll precis som jag vill. Koncentrerar mig på det utsträckta benet och helt enkelt (eller enkelt o enkelt..) bestämmer mig för vilket ben det är, och vipps så snurrar hon åt det håll som passar. Bestämmer jag mig för att det är andra benet hon håller ut, så byter hon. Riktigt tufft, ju. :yoparty

snurrar medurs,hur kan man få att hon byter håll begriper jag inte:confused:

Glo på hennes fötter, när ena foten når "tolv-läget", försök intala dig att det är "sexläget" och det innebär inte att du ska ha sex med hennes pattar. Satt i 3-4 minuter och försökte å henne att byta håll. Till sist gick det. Nu är hon hemma hos mig och ger mig en avsugning.

Glo på hennes fötter, när ena foten når "tolv-läget", försök intala dig att det är "sexläget" och det innebär inte att du ska ha sex med hennes pattar. Satt i 3-4 minuter och försökte å henne att byta håll. Till sist gick det. Nu är hon hemma hos mig och ger mig en avsugning.

hahaha! Fick det också att funka till slut! jäkligt cool grej! Så där skulle man kunna styra alla "tjejor":D

Jag var helt övertygat om att detta skulle vara en ny, "Jaget tror att vänster hjärnhalva är något som högerhjärnhalva behöver jaga Ni måste känna efter om hjärnhalvorna är något som behöver användas "
men tji fick jag...
Svårt att testa själv tycker jag. Hon byter håll lite då och då... får sätta mig och räkna hur många varv det är och om det är regelbundet. Men som tidigare sagts... Skumt om två personer tittar på den och ser olika håll samtidigt.

Jag är mycket förvirrad!
:hihi

Öppnade bilden i Imageready, det finns bara bildet åt ett håll där, så det verkar inte vara nå fake iaf

Hur fort lyckas ni få henne att vända håll?
Jag lyckas med mellan 5-20 sekunders intervaller.

Hur fort lyckas ni få henne att vända håll?
Jag lyckas med mellan 5-20 sekunders intervaller.:

NiklasL, jag kunde välja håll i stort sett efter 2 sek om jag bara ville.. så det såg ut som hon studdsa å båda hållen,..

Men om du testar att även vilja få henne att snurra sabbare så gör hon det, Fungera för mer skitläskigt :P

Haha jobbig grej. Snurrade medurs i början och jag kunde inte alls fatta hur man kunde se den snurra moturs men efter en mental insats vände hon håll. Coolt!

för mig står bilden stilla :S :P

ne men jag kan få den att byta håll genom att tänka på de saker som det står att t.ex. högra hjärn halvan använder typ matte tänkt på talet 367-24 så ändrar den håll. gör det för mej iallafall.

Om man sätter muspekaren mitt på bilden och klickar snabbt med scrollknappen så byter hon håll hela tiden :)

Nyheter
Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back