Hög hatt.

Emil_in_hifi

Do you, do you dig destruction?
Gick med
5 Nov 2004
Hoj
ingen alls just nu....
Jag behöver en hög hatt till på lördag, halloween fest...
Vill gärna slippa betala massor med stålars så är det någon har något bra tips är det bara att kläcka ur sig...

Ska springa ner och kolla myrorna imorgon men vore bra med fler tips...

Nåt i den här stilen är jag ute efter:
turboneger15.jpg

Emil_in_hifi skrev:
Jag behöver en hög hatt till på lördag, halloween fest...
Vill gärna slippa betala massor med stålars så är det någon har något bra tips är det bara att kläcka ur sig...

Ska springa ner och kolla myrorna imorgon men vore bra med fler tips...

Nåt i den här stilen är jag ute efter:
Hank regerar! Mitt tips är second hand. Annars vetefan var man skulle kunna finna sådana attiraljer?!

Polarn va utklädd till Hank för några år sen på en halloweenfest.. klart scary!

Jag har länge velat klä ut mig i ss uniform då det nån sån här tillställning, en klassiker som alltid går hem. Däremot så är det säkert lite svårt att förklara det roliga för alla som inte förstår vilket är 99% av befolkningen :rolleyes:

honkiie skrev:
Jag har länge velat klä ut mig i ss uniform då det nån sån här tillställning, en klassiker som alltid går hem. Däremot så är det säkert lite svårt att förklara det roliga för alla som inte förstår vilket är 99% av befolkningen :rolleyes:

Jag har funderat på skinhead några år nu. Det är ju bara att fixa hängalsen och rulla upp jeansen en bit. Fred Perry-tröjan och dojjerna har jag redan. Men det är som du säger. 99% av befolkningen skulle nog inte uppskatta det.

Starstriker skrev:
Jag har funderat på skinhead några år nu. Det är ju bara att fixa hängalsen och rulla upp jeansen en bit. Fred Perry-tröjan och dojjerna har jag redan. Men det är som du säger. 99% av befolkningen skulle nog inte uppskatta det.

Polaren och ett gäng klädde ut sig till KKK och Hitler ett år... De åkte på däng...

/FW

2fast4hjo skrev:
Gå in i en ridshop o se om du inte finner en passande hatt liknande de som ryttarna har i de högre klasserna i dressyr.
Och det lär ju vara billigt och bra. :tomten

Men Buttericks har en modell som kostar 188kr. :)
Kanske lite långt för dig till närmaste butik. Och postorder är nog lite väl långsamt. Plus att Buttericks webshop är en aning buggigt...
http://www.buttericks.se/

2fast4hjo skrev:
Gå in i en ridshop o se om du inte finner en passande hatt liknande de som ryttarna har i de högre klasserna i dressyr.

Tur att man valt rätt intresse, en Suomy Spec1R är ju lite coolare än en sån där luva.

Bodega har nån för 149 kr såg jag..

Finns väl i Borås oxå om jag inte minns fel :va

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!