Miss_Orchidee
Gudomlig sporthojare
Inte..... ReklameraBus-Bo skrev:2539962Jag fick inga boobisar i huvet när jag klippte mig. Ska man få det?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Inte..... ReklameraBus-Bo skrev:2539962Jag fick inga boobisar i huvet när jag klippte mig. Ska man få det?
Jag är nöjd iaf, skiter la i boobisar. Fick ju en och en halv timme med en underbar tjej, plus åka hojjen fram å tebax.Miss_Orchidee skrev:2541434Inte..... Reklamera![]()
Hojen va det bästa va?Bus-Bo skrev:2541467Jag är nöjd iaf, skiter la i boobisar. Fick ju en och en halv timme med en underbar tjej, plus åka hojjen fram å tebax.![]()
Miss_Orchidee skrev:2541469Hojen va det bästa va?![]()
Skulle inte tro så vaMiss_Orchidee skrev:2541469Hojen va det bästa va?![]()
Varje dag är inte tillräckligtBus-Bo skrev:2541482Skulle inte tro så vaden kan jag ju köra varje dag
![]()
hahaRash skrev:2541475Det tror jag inte att Bus-Bo tycker.. Gissar på att han hellre hade klämt på 17-18-åringens....
![]()
GrattisBus-Bo skrev:2541492Jag skulle gått frisörslinjen iställe, gudars va gla man hade vart varje dag då.![]()
Ne iställe satt man i en stor datasal med massa hackermuppar som snacka kodsträngar pårasterna, fy fan va trist![]()
TackMiss_Orchidee skrev:2541495Grattis![]()
hey, nu har ja lekt matchmaker nu får ni sköta finliret självaBus-Bo skrev:2541497Tack
Du får fixa ihop mig med min frisörska så jag blir glad igen!
Hahahaha jag hatar när man ska behöva göra finliret själv. Vi får göra någon form av deal här kanske? Du får nycklarna till hojen medans jag klipper mig nästa gång?Miss_Orchidee skrev:2541500hey, nu har ja lekt matchmaker nu får ni sköta finliret själva![]()
nu börjar det likna nått här...Bus-Bo skrev:2541504Hahahaha jag hatar när man ska behöva göra finliret själv. Vi får göra någon form av deal här kanske? Du får nycklarna till hojen medans jag klipper mig nästa gång?
Visst gör det, jag är sällan omöjlig. Du kan väl ge henne mitt nummer iaf så är jag en liten bit på väg?Miss_Orchidee skrev:2541509nu börjar det likna nått här...![]()
Miss_Orchidee skrev:2541300Torsdag, eller nu på tisdag eftermiddag men då får du ringa till Burgården och säga att du vill bli klippt av stephanie åström i hvfr2c
Bus-Bo skrev:2541517Visst gör det, jag är sällan omöjlig. Du kan väl ge henne mitt nummer iaf så är jag en liten bit på väg?
Hahaha det skulle du bra allt gärna vilja veta va? När jag kommer å handlar hos dig ja då vet du.Pinky skrev:2547548Jag vill ha en update, hur går det för dig/er?
Bus-Bo skrev:2547560Hahaha det skulle du bra allt gärna vilja veta va? När jag kommer å handlar hos dig ja då vet du.![]()
det beror väl på vad man köper?Alming skrev:2547768Jag tror att det inte går så bra, så länge han handlar hos dig...
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |