Miss_Orchidee
Gudomlig sporthojare
Självklart, tisdag eller onsdag, ev även torsdag morgon, välj du vad som passar, så slå min en pling på 0702 - 66 38 07Rasorblade skrev:2132862har du ngn tid nästa vecka?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Självklart, tisdag eller onsdag, ev även torsdag morgon, välj du vad som passar, så slå min en pling på 0702 - 66 38 07Rasorblade skrev:2132862har du ngn tid nästa vecka?
Har du bara på morgonen?Miss_Orchidee skrev:2133329Självklart, tisdag eller onsdag, ev även torsdag morgon, välj du vad som passar, så slå min en pling på 0702 - 66 38 07
torsdag är det bara morgonen ja... men dom andra dagarna är det tills kl 18.00Rasorblade skrev:2133333Har du bara på morgonen?
Robertzon skrev:2132040såååå...
Nu har jag provat henne...![]()
Mkt duktig, blev riktigt Bratackar.
kommer före å efter bild inom kort
peteR1000 skrev:2139654haha!! provat henne...
![]()
ehm...
peteR1000 skrev:2139654haha!! provat henne...
![]()
ehm...jag är nog jääävligt trött..
fan undrar ifall inte jag behöver fixa me frillan nått också![]()
ey Robertzon hur koplicerad frilla har du? Kan du inte slänga upp bilderna så vi får se? Sen måste du slänga upp en dagsfärsk bild också så du inte lurar oss och nu står med rakad skalle eller nåt.
Miss orkidee..vilka tider är du på Diva då?
Grymt!! Glömm nu inte styla till det innan bilderna så dom ser ordentligt!!! Å skynda för jag vill också se..Robertzon skrev:2143761HAHA. den e la rätt komplicerad eller nått ska sova snart är lite trött jobbar natt men lägger upp nya pics i eftermiddag/kväll. jag e fortfarande j*vligt NÖJD bästa frillan jag haft.![]()
![]()
Jag är där tisdagar och onsdagar, men idag har ja blivit beordrad att vara hemma i solen och njuta...peteR1000 skrev:2139654haha!! provat henne...
![]()
ehm...jag är nog jääävligt trött..
fan undrar ifall inte jag behöver fixa me frillan nått också![]()
ey Robertzon hur koplicerad frilla har du? Kan du inte slänga upp bilderna så vi får se? Sen måste du slänga upp en dagsfärsk bild också så du inte lurar oss och nu står med rakad skalle eller nåt.
Miss orkidee..vilka tider är du på Diva då?
peteR1000 skrev:2156267okej
![]()
Fredr28 skrev:2156762Ja ja, han ser ju i.a.f jävligt nöjd ut på bilden(eeeh, fick han något annat också eller
)
Miss_Orchidee skrev:2161670Tjaaaa........
nu har jag inget att göra på tisdag på salongen så den som vill får hojta till!!!
Igår va jag ute på premiär tur med hojenså jäkla bra! Så ser ni nån med ett litet hopplock av en vinröd fzr och blå R6 så är det moi
Jag har tid Varje tisdag onsdag, det är bara att höra av sig, men ni får ringa mig för jag har inte dator hemma så jag kan inte kolla här varje dag om nån vill klippa sig...NANO skrev:2163499har du tid för en klippning nu i veckan???![]()
Ne, ja kommer så fort han där uppe har slutat ösa vatten över våra stackars vägar...Speedstar skrev:2182797hallå där, har du laggt hojjen på hyllan nu o tagit fram saxen på heltid? när kommer du ut o kör med oss?
Kan tyvär inte medverka på någon klippning då jag köpt en egen fårtrimmer som jag använder för att hyvla bort guldlockarna. fast jag läste nått om hårförlängning, hur funkar det? vad kostar en tuppkam? (regnbågsfärjad)
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |