Hårmode, frisyrtips på internet?

Mackz

Ny medlem
Gick med
1 Sep 2004
Hoj
-
Hade tänkt och klippa mig i dagarna men frågan är hur. Tänkte höra om det finns någon hemsida man kan checka lite på, har googlat lite men hittade inte nåt vettigt. Eller man får helt enkelt gå ner till någon frisör på fina gatan och kolla?

Det enda rätta:
490507137

Mackz skrev:

Det värsta med den där bilden är att det är helt och hållet omöjligt att utse någon på bilden som ser värre ut än de andra eftersom de upphäver universums lagar och ser "värst" ut allihop även om det per definition borde vara omöjligt!!

Gert Jonnys la grundstenen för dagens hårmode.
Slänger in några andra trendsättare som också influerat frisyrerna till vad dom är idag.

Bifogat

• 395476.jpeg
    395476.jpeg
    32 KB · Visningar: 73
  • 532077.jpeg
    532077.jpeg
    23.6 KB · Visningar: 77
  • 532150.jpeg
    532150.jpeg
    23.2 KB · Visningar: 77
korvgubbe skrev:
Det värsta med den där bilden är att det är helt och hållet omöjligt att utse någon på bilden som ser värre ut än de andra eftersom de upphäver universums lagar och ser "värst" ut allihop även om det per definition borde vara omöjligt!!

tror det kallas inavel :3freak :rofl

Mackz skrev:
Hade tänkt och klippa mig i dagarna men frågan är hur. Tänkte höra om det finns någon hemsida man kan checka lite på, har googlat lite men hittade inte nåt vettigt. Eller man får helt enkelt gå ner till någon frisör på fina gatan och kolla?

Jag brukar dra in till ngn frissa o glo i böcker o tidningar. Det finns hårtidnignar att köpa i välsorterade butiker, dock lite med herrfrisyrer.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg