Hårklippare

Provade sambons 300W moser, som hon har att klippa hunden med. Funkar suveränt på vanligt hår och det finns skär för olika längder att köpa.:tummenupp

Råka dänga polarens phlips i golvet så den gick i 7 delar efter att jag lagat den va vi tvvungna att testa hur bra den funka på en annan polare han hade kanske 9 mm hår och ville tydligen h 6mm men det hörde inte han som klippte så det blev noll :rofl gick iallafall på högst 5 minuter.

Finns en modell på Jula för typ 69:- som är oslagbar! Industrikvalitet på prylarna!

juha01 skrev:
2431047 Finns en modell på Jula för typ 69:- som är oslagbar! Industrikvalitet på prylarna!
Nu kan det va en annan módell men jag köpte en på jula och den ville bara rycka håret av mig och lät så mycket så man hade behövt hörselkåpor.

KGK skrev:
2429636 så man kan bli klippt av Nursey :), vilken salong e de?

se till att få provision på nya kunder :tummenupp

Klart man kan..snart kan man få skönhetsbehandlingar, tatueringar borttagna och bli piercad också..av Nursey :)

Last edited by a moderator:
Köpte en på ÖB för 49 spänn, den brann upp när halva huvet va klart :näsblod det var spännande. Efter att jag lämnat tillbaka den samma dag som jag köpte den så svängde jag in på onoff och köpte mig en philips för ett par hundra, den har fungerat varje fredag i 1,5 år nu :tummenupp

En liten varning angående Moser och dess ställbara distanskam! "Plock" låter det när den lossnar och man hinner inte hejda den påbörjade klipp-rörelsen...

Jag har en Philips. Det har jag kört med sedan i våras och den funkar kalas fortfarande.
Jag tänkte, Philips har ju gjort rakapparater sedan hedenhös och borde även då lyckats få till en hårklippare.

Använder också en Philips. Vet inte vad den heter men den är kalsongblå och trådlös. Kostade väl 5-600:-. I kittet ingick sax och kam också. Rekommenderas!

Nyheter
BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Back