Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Sjukt va fan rätta ordet.newstead skrev:

Okej... jag såg den inte nånstans här när jag kollade så då postade jag. Den var ny för mig iaf!X-up skrev:Gammal, tror den tom redan finns i ngn tråd här på SH.
Hyfsat dåHitecfrollo skrev:Sjukt va fan rätta ordet.![]()

hahaha näe jag höll med dig, skallen va till förarennewstead skrev:Okej... jag såg den inte nånstans här när jag kollade så då postade jag. Den var ny för mig iaf!
Hyfsat då![]()

förstod det.. och han kände nog nåt liknande efter landningen kan jag tänka mig.Hitecfrollo skrev:hahaha näe jag höll med dig, skallen va till föraren![]()

Jag la upp en tråd med filmen för ett tag sedan men den var gammal redan dånewstead skrev:Okej... jag såg den inte nånstans här när jag kollade så då postade jag. Den var ny för mig iaf!
newstead skrev:

"Om jag inte kommer runt så har jag 200kg ovanför mig när jag landar men det löser sig säkert..."MostWanted skrev:HHAHAhaHa hur fan tänker dem! =) blir lika förvånad varje gång, undrar hur högt upp han kom...
Det finn alltid någon bezzermezzer som skall hacka och säga att den var gammal, bry dig inte om det, om dom tror att man skall kolla alla trådarna här får man jobb (Trådar: 99,824, Inlägg: 1,775,936, Medlemmar: 21,241).newstead skrev:Okej... jag såg den inte nånstans här när jag kollade så då postade jag. Den var ny för mig iaf!
Hyfsat då![]()
MostWanted skrev:HHAHAhaHa hur fan tänker dem! =) blir lika förvånad varje gång, undrar hur högt upp han kom...
med den kraften neråt så får han nog mer än 200kg på sig och han väger nog rätt mkt mer med den kraft han slår ner i backen med. =) det är väll det som är problemet, tänker inte.newstead skrev:"Om jag inte kommer runt så har jag 200kg ovanför mig när jag landar men det löser sig säkert..."
Eller så tänker dom inte![]()
Man kan kasta vatten på en gås oxå.. det har ungefär samma effektfinnpower skrev:Det finn alltid någon bezzermezzer som skall hacka och säga att den var gammal, bry dig inte om det, om dom tror att man skall kolla alla trådarna här får man jobb (Trådar: 99,824, Inlägg: 1,775,936, Medlemmar: 21,241).
fortsätt skicka in skojiga grejor om just du anser det vara nytt.

Det heter faktiskt besserwisser!finnpower skrev:Det finn alltid någon bezzermezzer...

Haha.. hur är det nu? 3 fot är en meter ungefär va?Rigge skrev:Så högt
Är det inte messerschmitt?hållundan skrev:Det heter faktiskt besserwisser!
![]()
Fortsätta att posta filmer för fan!

newstead skrev:

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |