Hårdrockskväll på Cheers

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Hoj
Emmaljunga super viking, 2018
Tänkte kolla om det är någon som ev skall dit nu den 10e? Tänkte försökta ta mig dit och se om de finns några trevliga hårdrockare i U-A :rock

Mycket möjligt att man går dit.. Men förvänta dig inte för mycket av det stället, en gång i tiden var det faktiskt helt ok men det är/har varit och kommer alltid vara ett sitt-å-prata-med-bekanta-ställe..:)
Rockbaren och tex kellys (om man kan jämnföra så ligger de kanske lite i samma klass av bar-miljö) är betydligt mer intressant.
Men för all del, kom hit å bli full! Är jag där får vi skåla över en öl å lite hojsnack :tummenupp
Mvh P

Äsch, inte storleken som gör ett ställe. Det är besökerna och musiken. ;)
Jag har varit på Backstage i THN flertalet gånger och gillar det stället skarpt. Kanske mer utformat för rock men ändå.
Tror inte en kväll på Cheers med hårdrock kan bli såå illa. :D
Förhoppningsvis fått med ett par kompisar så om de inte ballar ur så kommer ja dit. :)

Synd att det är den här helgen... Kanske kan ta nån öl innan beroende på vad som händer när?

Är du bara i Uddevalla på lördag kväll eller hade du tänkte dig som en minisemeester fre-sön? :rolleyes:

Äsch, inte storleken som gör ett ställe. Det är besökerna och musiken. ;)
Jag har varit på Backstage i THN flertalet gånger och gillar det stället skarpt. Kanske mer utformat för rock men ändå.
Tror inte en kväll på Cheers med hårdrock kan bli såå illa. :D
Förhoppningsvis fått med ett par kompisar så om de inte ballar ur så kommer ja dit. :)

Du har självklart rätt, med rätt folk kan det inte bli trist. :tummenupp
Ville nog mest upplysa om att det inte är det häftigaste stället man kan vistas på men om du tycker backstage är ok så blir du nog inte missnöjd med HR-kväll på cheers.. Där kan man iaf vända sig om osv.. :D
Vi får hålla kontakten så vi kan bärrsa ihop! :fyllisar

Men visst måste det väl vara mer folk från närområdet som tänkt sig ut?

Synd att det är den här helgen... Kanske kan ta nån öl innan beroende på vad som händer när?

Är du bara i Uddevalla på lördag kväll eller hade du tänkte dig som en minisemeester fre-sön? :rolleyes:

Är i Vänersborg lö-sö så åker bara till till U-A då vi skall på Cheers. Kommer nog vara där ganska tidigt dock då en kompis skall jobba där så vi åker dit och hem med honom så det hade vart jättekul om ni ville komma och ta en öl eller 2 innan ni drar vidare. :yoparty

Skall bara tilläggas att det inte är helt säkert än, de beror på om den jag fått med mig inte ballar ur. Han var fortfarande inte helt säker. Kass människa! :3freak

Du har självklart rätt, med rätt folk kan det inte bli trist. :tummenupp
Ville nog mest upplysa om att det inte är det häftigaste stället man kan vistas på men om du tycker backstage är ok så blir du nog inte missnöjd med HR-kväll på cheers.. Där kan man iaf vända sig om osv.. :D
Vi får hålla kontakten så vi kan bärrsa ihop! :fyllisar

Men visst måste det väl vara mer folk från närområdet som tänkt sig ut?

Absolut! :rock
Mitt nr är 0733-67 12 45 :)

Last edited:
Är i Vänersborg lö-sö så åker bara till till U-A då vi skall på Cheers. Kommer nog vara där ganska tidigt dock då en kompis skall jobba där så vi åker dit och hem med honom så det hade vart jättekul om ni ville komma och ta en öl eller 2 innan ni drar vidare. :yoparty

Skall bara tilläggas att det inte är helt säkert än, de beror på om den jag fått med mig inte ballar ur. Han var fortfarande inte helt säker. Kass människa! :3freak

Vet inte riktigt när vi åker, antingen med buss 16:30 eller med tåg 17:33...
Hör av mig om vi hinner! :öl

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...