Hårdrocksklubbar i sthlm?

OLDEN

Galt
Gick med
20 Aug 2003
Hoj
Cbr900 RR -93, TL1000S -98
Tänkte be om lite tips på hårdrockshak i sthlm. Har tänkt gå på ett ställe som heter "the base" tror jag. Ligger enl utsago vid slussen. Ngn som har koll på det?
Priser, öppettider, pupoläritet mm.

//Olden

nej men det skiljer väl 500 meter och en T-banestation mellan ställena, kliver du av på slussen så bara fråga någon eller innan du stiger av T-banan

OLDEN skrev:
2464423 Stämmer nog. Tack! De har förresten inte uppdaterat sidan om de har flyttat. Är du helt hundra på det.?
Är inte den vid slussen bara sommar-öppen.... Som en uteservering....
Jag gick bara förbi där i sommras och då såg det ut att bara vara ute-häng där.... Men jag vet ju inte säkert...

Blanco skrev:
2464443 Är inte den vid slussen bara sommar-öppen.... Som en uteservering....
Jag gick bara förbi där i sommras och då såg det ut att bara vara ute-häng där.... Men jag vet ju inte säkert...

Dåså. Är inte så välorienterad i sthlm. Men hur är musiken? Verkade lite jönsigt med bob hund m fl.

edit: fel citat

Dom två jag kan komma på är Rocks, som ligger vid Mariatorget, och Anchor, som ligger på Sveavägen, men om dom sen är bra.. Det vet jag inte. :näsblod

OLDEN skrev:
2464367 Tänkte be om lite tips på hårdrockshak i sthlm.
//Olden

Vad gör en lantis i sthlm:D
Har du hoj med dig?
Anchor funkar, Kellys på söder kör tung musik, dock lite blandat.

/Micke

Last edited:
Om debaser har flyttat vet jag inte, men det låg vid slussen förut iaf, Medusa ligger också där i krokarna vid slussen/gamla stan, och som sagt Pub Anchor på sveavägen. Medusa är väl den enda av dessa som har 18årsgräns om det spelar nån roll.

Debaser ska tydligen öppna vid medis OXÅ som jag fattat det... Kellys är mest "vanlig" rock, inget dansgolv, ganska fullpackat och högljutt, men har billig öl. Medusa är min favvo, hårdrock, dansgolv och rätt så schysst ljudnivå..:) Jag gillar!:)

Rammstein skrev:
2464561 Vad gör en lantis i sthlm:D
Har du hoj med dig?
Anchor funkar, Kellys på söder kör tung musik, dock lite blandat.

/Micke

haha, va fan säger du!! Lantis.:D Var på konsert m ett partyband och röjde slut på oss. Så det blev en alltför tidig hemgång, men det lär bli fler vändor. Ska testa lite av tipsen då.

//Johan W

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...