R1 Uffe
Trafiklärare Till Yrket
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- GSX750EF -84, GSXR 1100 -87 med Vance & Bröööl, GSXR 750 -96, R1 -99 Touring, Högruta & Handtagsvärmare, R1 -00 med Yoshi Tri-Oval
Tack för alla förslag
Jag kopplade följande
IDE 1 ---------|----------|
..................Slave........Master
.................(200GB).......(XP)
IDE 2 ---------|----------|
...............(DVD-rom)...(Brännare)
Efter detta så hittade windows en HD, glad som jag var så klickade jag på "den här datorn" men där fanns det inget
( Höger klickade då på Den här datorn/hanter/Diskhantering. Där fanns den inte heller, jag började titta noga på alla rutor där, jag såg en gul varningstriangel på den "tomma" HD rutan, klickade på den & där stog det massa tjafs. Det var som bara att formatera den så skulle den fungera. Och det verkar göra det nu.
Undra bara hur länge den gula triangeln har varit där. Kom den dit nu eller var den där sen tidigare.
Synd bara att det var 150 Gb film på denna HD som jag nyligen har fyllt upp (Skaffade denna HD för 4 veckor sedan)
Jag kopplade följande
IDE 1 ---------|----------|
.................(200GB).......(XP)
IDE 2 ---------|----------|
...............(DVD-rom)...(Brännare)
Efter detta så hittade windows en HD, glad som jag var så klickade jag på "den här datorn" men där fanns det inget

Undra bara hur länge den gula triangeln har varit där. Kom den dit nu eller var den där sen tidigare.
Synd bara att det var 150 Gb film på denna HD som jag nyligen har fyllt upp (Skaffade denna HD för 4 veckor sedan)