Hårddisk från dator till en annan..

Ja det går - men om du tänkt boota med det operativ som ligger på så kan det bli lite mismatch men det funkar.

Kolla först hur den är byglad - brukar finnas en förklaring på etiketten.

UltraMarine skrev:
Ja det går - men om du tänkt boota med det operativ som ligger på så kan det bli lite mismatch men det funkar.

Kolla först hur den är byglad - brukar finnas en förklaring på etiketten.

det brukar väl funka bara det är samma professor i båda datorerna. Att byta från amd till intel funkar jävligt dåligt iallafall.

honkiie skrev:
det brukar väl funka bara det är samma professor i båda datorerna. Att byta från amd till intel funkar jävligt dåligt iallafall.

Va? Aldrig hört talas om nåt sånt innan. :confused: Diskbyte ska väl inte vara några problem så länge hårdvarustödet finns och operativet kan läsa filsystemet på disken i fråga.

CJ900RR skrev:

Pratar bara om min erfarenhet och de flesta jag känner. Windows xp har då knullat rakt åt helvetet varenda gång som det varit annan processor. Fast vi kanske inte är nog elita.

honkiie skrev:
Pratar bara om min erfarenhet och de flesta jag känner. Windows xp har då knullat rakt åt helvetet varenda gång som det varit annan processor. Fast vi kanske inte är nog elita.

Eller menade han att du skrev "professor" som du stavade fel på och tyckte det var "nobbigt".

För övrigt har det gått mycket bra alla gångerna jag flyttat över diskar.

Padde skrev:
Eller menade han att du skrev "professor" som du stavade fel på och tyckte det var "nobbigt".

Professor är ju helt uppenbart ett fel som är meningen, ungefär som när man skriver moderkaka åt moderkortet. Ungefär som pwned eller !!1

Eller om jag säger det på sporthojiska: direkct, ketting, tacket osv.

Last edited:
honkiie skrev:
Professor är ju helt uppenbart ett fel som är meningen, ungefär som när man skriver moderkaka åt moderkortet. Ungefär som pwned eller !!1

Eller om jag säger det på sporthojiska: direkct, ketting, tacket osv.
Det heter takcet, jävla n00b. :7peta

Nyheter
Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...