tycon1
nkka
Går det? utan att man behöver formatera disken?
Det är en ATA jag pratar om förövrigt..
Det är en ATA jag pratar om förövrigt..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
UltraMarine skrev:Ja det går - men om du tänkt boota med det operativ som ligger på så kan det bli lite mismatch men det funkar.
Kolla först hur den är byglad - brukar finnas en förklaring på etiketten.
honkiie skrev:det brukar väl funka bara det är samma professor i båda datorerna. Att byta från amd till intel funkar jävligt dåligt iallafall.
hehe jo. säkert.honkiie skrev:det brukar väl funka bara det är samma professor i båda datorerna. Att byta från amd till intel funkar jävligt dåligt iallafall.

CJ900RR skrev:
honkiie skrev:Pratar bara om min erfarenhet och de flesta jag känner. Windows xp har då knullat rakt åt helvetet varenda gång som det varit annan processor. Fast vi kanske inte är nog elita.
Padde skrev:Eller menade han att du skrev "professor" som du stavade fel på och tyckte det var "nobbigt".
Det heter takcet, jävla n00b.honkiie skrev:Professor är ju helt uppenbart ett fel som är meningen, ungefär som när man skriver moderkaka åt moderkortet. Ungefär som pwned eller !!1
Eller om jag säger det på sporthojiska: direkct, ketting, tacket osv.

Solid snake skrev:Det heter takcet, jävla n00b.![]()
Fjönt! :kockohonkiie skrev:R0flm@0 stfu!
Solid snake skrev:Fjönt! :kocko![]()
Japp nu blir vi bannade, iaf du.honkiie skrev:http://www.amishrakefight.org/gfy/
![]()
![]()
edit: bäst vi slutar innan swedie bannar oss. det är väl exakt sånt här som tråden i mc-relaterat handlar om?
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |
|
Steve McQueens Scott Squirrel till salu
Detta Scott Flying Squirrel... |
|