Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Superbike Roger skrev:Lägga massa onödiga resurser....
Den kommentaren var under bältet..nästan..valmers skrev:Polisen gör sitt jobb, något som en förkrossande majoritet av svenska folket ropar efter. Vad är problemet?
Under bältet? Man kan inte gärna tycka att det är bra om polisen gör sitt jobb ibland, bara man inte sätter dit MC.Kahobe skrev:Den kommentaren var under bältet..nästan..
Hört talas om NIMB? Not In My Backyard..
Man tycker att det är bra att polisen gör sitt jobb, bara dom inte tar mig..![]()
Antalet dödade på vägarna sjunker ju (och då sannolikt även antalet skadade?) så vad är problemet ???
Då var vi där igen. Varför skall kommunen fixa det?arrow skrev:Men om det är ett sådant jävla problem så kanske kommunen kan fixa ett ställe där man får leka med hojen... försvaret lägger ju ner massa anläggningar runt om i landet, så det borde väll inte vara ett problem....
Det är ingen övergiven flygraka utan RV13 med en hel del trafik, bl.a lastbilar på väg till Ystad. Trafiken störs rätt krafigt, men det tävlas inte och det "det spontana mc-gardet" år ca 1000 hojintresserade i alla åldrar på alla sorters hojar som träffas för att fika och umgås.SMoto skrev:hahahaha..
Sen när blev en övergiven flygraka med parkering och motorfordontrafik förbjuden, allmän väg??
Då fick dom fast några högriminella som hade flyttat reg plåten osv...
Och alla galna föräldrar som tar med sina barn...
Säger då det....stackars poliser :kocko
Är den övergiven och inte allmän då? Med flygraka menar jag en extra bred rakstäcka avsedd för att militärflyg ska kunna nödlanda på. Vi hade en i min gamla hemstad och det var en vanlig allmän väg så när vi gasade där så kom också polisen, inget att säga om det.SMoto skrev:Sen när blev en övergiven flygraka med parkering och motorfordontrafik förbjuden, allmän väg??
Precis som i detta fallet alltså. Man ska allt vara bra trångsynt om man ska klaga på polisen för att de gör sitt jobb, särskilt som polisens fulla engagemang krävs i alla nAKcskÅt-trådar om hojstölder.Neutral skrev:Är den övergiven och inte allmän då? Med flygraka menar jag en extra bred rakstäcka avsedd för att militärflyg ska kunna nödlanda på. Vi hade en i min gamla hemstad och det var en vanlig allmän väg så när vi gasade där så kom också polisen, inget att säga om det.
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |
![]() |
Yamaha debuterar med V4 i MotoGP
Yamaha har meddelat att för... |
![]() |
Hojmys i Ugglans Park
Ända sedan början av 90-tal... |