Emil W
Ny medlem
Har hört att alla som kör helfordonsgodkänd hoj kommer få högra krav på sig när det gäller buller?
Stämmer det?
Tycker min hoj låter rätt mycket mer än De 87 Db som skall bli kravet tydligen. Även om man har original Pipa på den .....
Är det så att det kommer nya krav? någon som vet?
/ Emil
Stämmer det?
Tycker min hoj låter rätt mycket mer än De 87 Db som skall bli kravet tydligen. Även om man har original Pipa på den .....
Är det så att det kommer nya krav? någon som vet?
/ Emil