Hårda tacklingar

Hinkas skrev:
K1 är ju ingenting om man jämnför med "ultimate fighting". Fast K1 är ganska intressant att kolla på också.
Annars kan man ju åka över till Finland och kolla på Ultimate Fighting turneringar om man har lite tid över :tummenupp

Har tränat både thaiboxning och Vale tudo som du kallar "ultiumate fighting" och du får fett mycket mer pyngel när du tränar stående fighting, så ta era moppar o åk en runda istället.

Jag har spelat badminton och det gör fett ont att få en stenhård smash på insidan av låret, nästan så ögonen tåras faktiskt. :4skrika

MataLeao skrev:
Har tränat både thaiboxning och Vale tudo som du kallar "ultiumate fighting" och du får fett mycket mer pyngel när du tränar stående fighting, så ta era moppar o åk en runda istället.

Skulle nog inte vilja bli osams med dig i en mörk gränd då :fatta! :död

Neh, jag är inte mycket för slagsmål, det kan vara kul att kolla på K1 och liknande saker, men skulle aldrig ge mig in i ett slagsmål. Tror faktiskt aldrig att jag har slagit någon, har tagit emot en del smällar men aldrig slagit tillbaka.
En av dom som slog han fick slå mig tills han tröttnade och gick därifrån, men tror inte jag skulle kunna göra det mot dig, risken att jag skulle däcka efter första slaget är nog rätt stor :3freak

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT