krille krokodil
turbo efter hoj eller hoj efter turbo,hm
jag lovar att den här tråden fick ett uppsving bara på inledningen
Ok, så håller jag nu på och mekar på min konvertering jag fick lite frågetecken ang stakarna i min gsx1100R -91:a. håller dom för en turbokonvertering som förhoppningsvis bör leverera 300hkr
Jag vet att vi har haft diskussionen förr men så var det någon som körde in en kil och föreslog att man skulle använda Carillo vid effekter +200. vad säger ni andra som har hojar med sådan effekt, behövs det eller kan jag lugnt använda mina japanska
Vidare har det uppstått frågetecken ang kammarna och det i samband med överladd
Använder ni original eller kan man inte få tag i ett par mera turboanpassade, tänkte mest på att överlappet bör vara i längsta laget och bara peta ut en massa god soppablandning i avgassystemet
Har sökt med ljus och lykta även här på nätet men inte hittat något, för gammal hoj
tacksam för alla inlägg.

Ok, så håller jag nu på och mekar på min konvertering jag fick lite frågetecken ang stakarna i min gsx1100R -91:a. håller dom för en turbokonvertering som förhoppningsvis bör leverera 300hkr

Vidare har det uppstått frågetecken ang kammarna och det i samband med överladd

Använder ni original eller kan man inte få tag i ett par mera turboanpassade, tänkte mest på att överlappet bör vara i längsta laget och bara peta ut en massa god soppablandning i avgassystemet

Har sökt med ljus och lykta även här på nätet men inte hittat något, för gammal hoj

tacksam för alla inlägg.