Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
jag är mitt i processen att odla ut mitt hårungefär samma längd som du hade
![]()
Haha, du är ju fortfarande långhårig!
![]()
Iofs några år mellan bilderna.. sådär.. 17..?![]()
Alla skallar passar i rakat. Men, om du nu inte har problem med tynande hårväxt, varför raka sig? Var en långhårig jävel som du innan. En dag insåg jag att benan hade blivit pinsamt bred så då åkte trimmern fram. Rakat är för flintisar, har man hår ska man ha hår.haha, men tror inte min skalle har bra form för att vara rakad ;P
Jaaa....well
Inte helt nykter på någon av dessa, men 2 år emellan...tror jag.
ts tycker håret du har nu är på tok för långt,
Ska man köra hoj är det bekvämt med kort hår![]()
de va som fan![]()
kort hårVill man vara bekväm kan man köra Guldvinge...eller bil.
Haha...du har nog bara sett mig i bättre tillstånd än så hittils![]()
Är varken rakad, långhårig eller punkare idag. Men lite olika stilar har man ju provat genom årenBilden i svart skinnjacka är hur jag ser ut idag.
haha justin long på den näst sista bilden där![]()
Det trodde inte jag heller, men jag tror inte man rakar skallen om man ska se snygg uthaha, men tror inte min skalle har bra form för att vara rakad ;P
Eh, jag har hur mycket hår som helst, tjockt och mycket, det är ju just därför jag rakar migAlla skallar passar i rakat. Men, om du nu inte har problem med tynande hårväxt, varför raka sig? Var en långhårig jävel som du innan. En dag insåg jag att benan hade blivit pinsamt bred så då åkte trimmern fram. Rakat är för flintisar, har man hår ska man ha hår.![]()
inte jobbigt när håret trasslar in sig i bakhjulet ?
haha, jo! eller när man kör å gaytail:en åker ur å fladdrar där bak, när du sedan kommer hem för å borsta ur det kan du lika gärna ge upp innan du ens börjat, eller bara alla depåstopp då man tar av/på hjälmen flera ggr under turen å hästsvansajävlen bara blir värre å värre å mer å mer hår går löst! GAAAAH! men nu är det borta!
Ps. fick en kommentar slängd i nyllet idag att jag var lik erik grönwall från idol med den nya frippanhaha!
![]() |
Forged följer tre baggerbyggen
Tre amerikanska hojbyggare ... |
Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar
Statistik från försäkringsb... |
|
Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar
Trendbrott: Statistik från ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Concept RR
Under den prestigefyllda ut... |
![]() |
Snart dags för Custom Bike Show
Förra året firades den 50:e... |
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |