Håller på ta mc-kort

Det varierar väldigt mycket mellan olika skolor. Känner en tjej som håller på att ta kort nu här i Linköping, och på hennes skola kostade ettan strax under 2000, och tvåan skulle kosta nästan 4000. Det är mer än hela mitt kort kostade totalt, och då tog jag ändå genom skola. :näsblod

Ojoj kompisarna som tycker de e dyrt i gbg kanske borde sluta leta efter billigare ställen i närheten... Btw, 2an kostar 2900 här.

Du får kanske 5 frågor angående mc körning på teoriprovet.. Tyckte det var ganska enkelt då jag nydligen gjorde både B och E. Läste genom mcboken 2 ggr snabbt.

Det varierar väldigt mycket mellan olika skolor. Känner en tjej som håller på att ta kort nu här i Linköping, och på hennes skola kostade ettan strax under 2000, och tvåan skulle kosta nästan 4000. Det är mer än hela mitt kort kostade totalt, och då tog jag ändå genom skola. :näsblod

Surt!

I Härnösand kostar 1an 800kr och 2an 2800kr

hur mycker skilljer sig teorin från B? Är det i princip samma som på B eller? Fast nu har jag ju även glömt B!

Det är rätt likt B, men om du har glömt teorin för B så vore det klokt att plugga lite innan?

Jag tog B för 5 år sen, skrev för A utan att plugga, klara mig precis :\. Tror det räcker med att fräscha upp minnet om man har B sen tidigare.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti