Håller Lunarstorm på att sjunka och alla är på väg hit?

Alla singelkillar blir ju som tokiga när alla dessa trådar uppkommer. Förstör inte deras nöje att få sukta efter cheykroppar nurå ;)

men det är ju bara att inse att det va Långa fabron som drog hit dom med sina Häst tjejer.....nä inför Krav på MC kort på Sporthoj tycker jag *roni* lr så skickar vi dom direkt till Bike.se :tomten

Markus skrev:
2299605
Hur kan en moderator sitta och skriva att han vet att någon Iron_fnask är en flaim, och tråden ligger kvar?
Iron_fnask :rofl :rofl

Jomen det verkar som några har lurat hit hästtjejer från bukefalo.se, moppeungar från GR:s gästbok/fanclub, wannabesiliconbabes kring 14-17årsåldern och annat löst pack från div. sajter.
Vilken nolla som helst fattar ju att lägger man in ett nickname, skriver att man e tjej, lägger upp avatar/profilbild med tuttinspirerade motiv och sen lägger upp en tråd så har man halvvägs hos en stor del av baguettefolket här på SH..

Det är väldigt få tjejs i MC-relaterat, banåkningsforumet o.s.v. om man jämför med OT-delen.
Däremot är de som skriver i övriga delarna ingen fejk.

TinaTjejen skrev:
2300052
Vilken nolla som helst fattar ju att lägger man in ett nickname, skriver att man e tjej, lägger upp avatar/profilbild med tuttinspirerade motiv och sen lägger upp en tråd så har man halvvägs hos en stor del av baguettefolket här på SH..

Tror du får ändra det till "en stor del av moppefuckona som oxå hittat hit". Alla som verkligen kör hoj suktar inte efter Baby_15_med_3_hjärnceller. Så det så!

Valen skrev:
2300062 Tror du får ändra det till "en stor del av moppefuckona som oxå hittat hit". Alla som verkligen kör hoj suktar inte efter Baby_15_med_3_hjärnceller. Så det så!
Inte ens om du bara såg henne på stan/i en tidning etc. ;)

Ni får det att låta som något negativt. Dumma människor.

Jag har angett att jag är chey, förresten, men med dåligt resultat. Vad kan jag ha gjort för fel?

TinaTjejen skrev:
2300078 Inte ens om du bara såg henne på stan/i en tidning etc. ;)

Ännu mindre om jag såg henne irl. Jag har helt enkelt bara har vuxit ifrån sånt. Fan, man börjar kanske bli gammal. :död

Gustav1 skrev:
2300087 Ni får det att låta som något negativt. Dumma människor.

Jag har angett att jag är chey, förresten, men med dåligt resultat. Vad kan jag ha gjort för fel?
Kan vara den otroligt manliga bilden du har som avatar eller så var det för Gbg-festen du dök upp på som avslöjade dig :3freak :7peta

sharpedge skrev:
2300089 Kan vara den otroligt manliga bilden du har som avatar eller så var det för Gbg-festen du dök upp på som avslöjade dig :3freak :7peta

Det är Långa Farbrorns fel. :mad:

Men om jag lägger upp en lättklädd bild i profilen då? På en chey?

Jag undrar också hur trådar med uppenbara flaims får ligga kvar..

Jag är väldigt FÖR ett leberalt OT utan en meassa regler.. Men ta bort skräpet för fan.

Var är moderaterna när man behöver dem?

Trådar kan vara hur flamsiga som helst.. Men MSN funkar väldigt bra när det är bara 2 i dem som pratar...

Gustav1 skrev:
2300087 Ni får det att låta som något negativt. Dumma människor.

Vart är de amatörfotade pattarna då? :7peta

Gottis skrev:
2300048 men det är ju bara att inse att det va Långa fabron som drog hit dom med sina Häst tjejer.....nä inför Krav på MC kort på Sporthoj tycker jag *roni* lr så skickar vi dom direkt till Bike.se :tomten

Mehh, det skulle ju utestänga Ullis. :näsblod Hon har ju "bara" licens, iaf så hade hon inte körkort förra året.

Bikerbitch skrev:
2300039 Alla singelkillar blir ju som tokiga när alla dessa trådar uppkommer. Förstör inte deras nöje att få sukta efter cheykroppar nurå ;)

Inte alla...

Jag är singelkille och är inte alls speciellt upphetsad av brådmogna 14:isar med babyhulltuttar, taskig självkänsla, rosa vikmobiler och en omvälvande hubbabubba doft..

Biturbo skrev:
2300230 Inte alla...

Jag är singelkille och är inte alls speciellt upphetsad av brådmogna 14:isar med babyhulltuttar, taskig självkänsla, rosa vikmobiler och en omvälvande hubbabubba doft..
Det kan jag bara hålla med om. Skulle precis skriva nåt liknande men nu slapp jag ju det. :tummenupp

anja skrev:
2300223 Mehh, det skulle ju utestänga Ullis. :näsblod Hon har ju "bara" licens, iaf så hade hon inte körkort förra året.

hehe okej det går ju inte :tuttar men licens och körkort alt lämp att man håller på att ta känns som det är för många "ragga få åka med din fina stora motorcykel du är cooool nu...." :3freak

Biturbo skrev:
2300230 Inte alla...

Okej det finns undantag som bekräftar regeln, as always.
Du får avnjuta bilden som slängdes upp efter Gustav, LF och Duckies partaj istället då. Med mer mogna kvinns :tuttar

Skicka iväg ett pm till en moderator om ni ser en tråd som ballar ur.
Man kan inte se allt. Går att skicka till mig också, även fast mitt nick inte är grönt.

Nyheter
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP