Håll utkik! Honda CB600 Hornet Kungsbacka

Hondatjej_65

Tjej från Kungsbacka/Onsala
Gick med
11 Jul 2007
Hoj
-03 Honda Hornet 600
Min ögonsten... Blev stulen någon gång i helgen från Sommarlustvägen i Kungsbacka :mad: :mad: :huvet Vem kan göra så här mot andra människor??? Snälla håll utkik och hör av er om ni ser nåt!!! Tack!!! /Anna-Karin

själv har man larm på hojen, det känns tryggt

Kan du lägga ut fler bilder + regnummer? Så kan jag säga åt alla jag känner att hålla ögonen öppna, vi måste få ett slut på sånt här.

Mc anträffad i Falkenberg!

Nu har polisen hört av sig! De har anträffat min mc i falkenberg tillsammans med eventuell gärningsman :) Så nu är den inne för "teknisk undersökning" och vet inte i vilket skick den är... fortsättning följer!

Nu har polisen hört av sig! De har anträffat min mc i falkenberg tillsammans med eventuell gärningsman :) Så nu är den inne för "teknisk undersökning" och vet inte i vilket skick den är... fortsättning följer!

Håller tummarna!

vill inte va taskig men du kommer nog att få kontakta ditt bolag för att diskutera ersättning, stod i tidningen att gärningsmannen hade kört omkull och det var nog en rätt så rejäl smäll, i fallet hade han tappat sin plånbok så han vart ju inte svår att spåra:D jävla småkryp till tjyv, hang him high, gött att du har fått ett besked ivf om hojen:tummenupp

Tack!

vill inte va taskig men du kommer nog att få kontakta ditt bolag för att diskutera ersättning, stod i tidningen att gärningsmannen hade kört omkull och det var nog en rätt så rejäl smäll, i fallet hade han tappat sin plånbok så han vart ju inte svår att spåra:D jävla småkryp till tjyv, hang him high, gött att du har fått ett besked ivf om hojen:tummenupp

Tack för omtanken! Jo, det var en himla smäll... hojen var bara skrot! Och så visade det sig att jag hade fel försäkring; flyttade ifrån hus med garage till lägenhet med carport och ändrade inte försäkring :huvet Så det misstaget kostade mig 25% nedskrivning av värdet... Så vad köper man för 30000? :confused: Älskade min Hornet!

Tack för omtanken! Jo, det var en himla smäll... hojen var bara skrot! Och så visade det sig att jag hade fel försäkring; flyttade ifrån hus med garage till lägenhet med carport och ändrade inte försäkring :huvet Så det misstaget kostade mig 25% nedskrivning av värdet... Så vad köper man för 30000? :confused: Älskade min Hornet!

Ugh! Det där lät som ett trist misstag... Du får spara ihop pengar under vintern så du kan köpa dig det du vill ha till nästa säsong istället.

vädret lockar ju inte direkt just nu!

Jag kör nästan varje dag :tummenupp :gnissla Och vi har garanterat samma väder :tummenupp

Det kanske inte hjälper just nu men som sagt, att sätta ett larm på nästa hoj är nog en bra ide, så hinner du vakna och springa ut med kökskniven :) . Jag har larm på min hoj och jag sover lungt iallafal.:tummenupp

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti