Håll koll på Dagens Industri (DI) idag...

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Idag medföljer vår examenskatalog som en bilaga i tidningen.

Jag är med på massa ställen, värsta kändisen. Ett jävla hästjobb har nu resulterat i en trevlig bilaga! Idag blir det fanimej öl.

Trevlig läsning!

/H

Det är du som är sekreteraren va? Är inte det ett tjej-jobb? Typ som receptionist fast icke-analfabet.

Markus skrev:
2186560 Det är du som är sekreteraren va? Är inte det ett tjej-jobb? Typ som receptionist fast icke-analfabet.
Jo, lite ghäij är man ju.

Fick ta jobbet som ingen annan ville ha. Ge mig din rosa slips, den passar in i rollen.

Bah skittråkig bilaga, ursäkta dock så lästa jag din MC -transporter i egen regi :tummenupp

Vart ska ni åka för alla pengarna ni tjänar?

Jag körde den resan som gick till Ungern och Österrike för några år sen, sista kvällen gick barnotan på 5000 Euro för fyrtio personer.

Mr R skrev:
2187023 Bah skittråkig bilaga, ursäkta dock så lästa jag din MC -transporter i egen regi :tummenupp
:hihi

Blue skrev:
2187046 Vart ska ni åka för alla pengarna ni tjänar?

Jag körde den resan som gick till Ungern och Österrike för några år sen, sista kvällen gick barnotan på 5000 Euro för fyrtio personer.
I år blir det ingen resa för dom där pengarna. Vi har typ 4500 över, så det blir ett gäng bärs från bolaget. Men, det räcker för oss. :)

Werzion skrev:
2187006 ta och scanna in artikeln nu då! :4skrika :7peta
Finns i pdf-format på DI's hemsida...

Ska se om jag hittar länk.

Ädit: Verkar inte som att det går att direktlänka, kolla rätt långt ner på vänster sida, på DI's hemsida...

hållundan skrev:
2187075 :hihi

I år blir det ingen resa för dom där pengarna. Vi har typ 4500 över, så det blir ett gäng bärs från bolaget. Men, det räcker för oss. :)

Finns i pdf-format på DI's hemsida...

Ska se om jag hittar länk.

Ädit: Verkar inte som att det går att direktlänka, kolla rätt långt ner på vänster sida, på DI's hemsida...

Vad var det för transporthjälpmedel ni uppfunnit?

Räknas skolan i Halmstad som folkhögskola och är den studiemedelsberättigad :hihi :tungan

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg