Håll i kudden för nu åker vi!

Robban W

Ny medlem
Gick med
26 Apr 2003
Hoj
cbr600, gsx750r, xrv750
Jag håller just nu på att förbereda mig på en fantastisk natt. Jag ska försöka styra mina drömmar i dubbelbemärkelse :)

Sitter och kollar på massa hojklipp och förväntar mig att nattens drömmar kommer vara fullspäckade med slangningar och otroliga nerlägg i kurvor.

Sist drömde jag en ganska konstig dröm, jag kör omkring på min african twin, låter som en 2-taktare men går som en sporthoj. Oj oj oj va jag slangade, först va den svår att få upp (fyller ju faktis strax över 30 snart :) ) men sen, jag verkligen balanserade mig fram med den där ylande 2-taktaren under mig. Jag överdriver inte när jag säger att det är en av mina bästa upplevelser.

en gång drömde jag att jag körde en k50 som blev en finlandsfärja, det var märkligt.

jag drömde som fan om en Z1000, natt efter natt. till slut köpte jag en och sen dess har jag slutat drömma:(

Fasen Robban, det var inte i går! Alles got?

Ang drömmar så är favoriten att feberdrömma. Då jäklar är man med om vansinniga saker.

Jag vill förtydliga så ingen misstar detta för riktiga livet, detta var en dröm:

Jag och några polare måste in i ett hus, vi vet inte hur vi ska komma in. Vi kommer dock på att vi kan ta oss in genom brevlådan om vi förvandlar oss till aska! Sagt å gjort, i ögonblicket vi flyger in genom brevlådan blir vi, och allt i drömmen till "tecknat" (som i tecknad film).

Så börjar min mest galna dröm, orkar ej beskriva mer. Fortsätter minst lika galet...

Att drömma knarrdrömmar är riktigt nice, man kör som en gud, slangar som en gud, fintar av poliser som en gud :yoparty

Drömmar...om någon bara kunde utrota dom. :3freak

Har nästan aldrig en "normal" dröm. Men drömmer gör jag, nätterna igenom, på både längden och tvären.

När jag drömmer om hojen så går den alltid skitsakta och hur jag än gasar går det långsamt. Eller så är det någon som skadar den och jag blir skitförbannad. Eller så kör jag ut över ett stup, och svävar där uppe, högt högt över marken, för att i sista sekund innan jag störtar lyckas vända tillbaka och få fast mark under fötterna.

Eller en dröm om vildsvinskultingar som släpar runt på min nalle som jag hade när jag var liten, och där jag tänker i drömmen "det hade man väl aldrig kunnat tro att du nallen skulle släpas runt av vildsvin". Och vildsvinen slår jag sen ihjäl med en hammare genom att ta tag i nackskinnet och hamra mot huvudet. Fast först hade jag kastat en bocknyckel (rörmokeriverktyg)mot dom utan att lyckas träffa :rolleyes:

Fi dong!! Men det känns lite bra att höra att det är fler som drömmer knasiga grejer. Kanske ska skapa en drömtråd där man skriver vad man drömt. Fast det är ju så knasigt ibland att man inte ens kan beskriva.

T.ex en gång så var jag med i en självmordsattack...en snubbe som utlöste typ en bomd, men det var som en ballong som inneslöt alla som fanns i närheten...och där jag lixom kvävs mot ballongen när den pressar sig emot en. Fast sen svävar den iväg och jag blir friskjuten och ramlar ner för dom hade pejlat av signaler som jag hade sänt ut för jag var inte riktigt död. :gnissla Äh...!!

Jag är hyffsat normal förövrigt...tror jag.!! :näsblod

//Mad

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP