Hål rakt igenom handfatet!

Och där bor jag kvar än! :D

Ja, det var ju tydligt varför i tidigare inlägg också. ;)

Många yngre grannar vill omvandla huset till bostadsrätter för att tjäna en hacka och snackar ständigt om vad de har fått sina lägenheter värderade till. Men jag tycker att det är synd. Det är så många fina små ungdomslägenheter i huset.

Vilken jädra skräck att flytta in i sin första lägenhet bland likar så bor det kvar en gammal bög på plan 4 liksom. Kul å hamna själv i hissen. :gnissla

Ja, det var ju tydligt varför i tidigare inlägg också. ;)

Vilken jädra skräck att flytta in i sin första lägenhet bland likar så bor det kvar en gammal bög på plan 4 liksom. Kul å hamna själv i hissen. :gnissla

Plan 9 :mad:
On top liksom :brynad

Jag känner mig ibland som den enda som hälsar i hissen, det verkar inte vara ngn utbredd 80-talistvana. De har väl sin I-pod under kalufsskatefrillan :va

Till TS: Byt handfatet och ev även fv.

Medan du ändå håller på så ska du nog byta porslins-tron oxå.

Du råkar inte ha en IFÖ-58:a med bakelitring (gärna svart) och sidspolningsreglage? :dreggla
Fyfan det är porr på hög nivå det! :fakta

Nääe Det är sneak
men en
IDO 59 med Hästskoformad bakelitring däremot ...:yoparty

De har väl sin I-pod under kalufsskatefrillan :va

Känner igen det där, varje morgon tillbringar jag 1-2 minuter i helvetet när jag går in på 7-Eleven vid Östra Station och alla jävla KTH-mongon är där. Snacka ur skägget för helvete, och se till att du har pengar innan du stälelr dig i kön. Värst är utlänningarna (utbytesstudenter) så på den fronten rä allt som vanligt. :D

Jag var ganska liten när min pappa förklarade för mig att en gratislunch aldrig är en gratislunch. Tror du att nån i din närhet skulle kunna förklara det för dig?

Hej Anja
:brynad
Kan man få BJUDA dig på en Lunch ? nån dag här framåt ?:fakta

kanske sista veckan i Aug ? :crash

Nääe Det är sneak
men en
IDO 59 med Hästskoformad bakelitring däremot ...:yoparty

Jafyfan där har de tänkt till ordentligt. Gjort ett uppehåll i bakeliten där så att vi riktiga vikingar får plats med både skinnsäck och falukorv när vi slår oss ner. En riktig porslins-tron ska man kunna få ner en sisådär 3-4 asiater i, och även kunna spola ner dom utan att rören gnäller nämnvärt. Ja jädrar det är fin kvalitet det! :tummenupp

Jafyfan där har de tänkt till ordentligt. Gjort ett uppehåll i bakeliten där så att vi riktiga vikingar får plats med både skinnsäck och falukorv när vi slår oss ner. En riktig porslins-tron ska man kunna få ner en sisådär 3-4 asiater i, och även kunna spola ner dom utan att rören gnäller nämnvärt. Ja jädrar det är fin kvalitet det! :tummenupp

Där har du f-n en Poäng

En annan sida av samma problem är när man som en riktig man inmundigat en stadig Lunch låt oss säga (torsdag idag va) stekt fläsk med Brunabönor och/lr löksås ( Lr Ärtsoppa kanske) och en stund senare känner trängande behov, Man uppsöker då närmaste "avdelning för avgående gods" men slås av insikten när dörren öppnas att man har hittat en "Fjoll mugg"

En sån därna liten Troligen byggd av nån av de små snedögda folkraserna österut Lr möjligen av nått folkslag som sitter huk ovanpå sittringen , (har hört att "grällt kolorerade i individer " i afrika gör så )
Nå man halar ner brallorna ( overallen) och fösöker få allt att passa ,även klockspelet .får man in " skinnsäcken " så får inte Mamban på plats utan man får dra den "Rätt ut " för att sen vika den i 180 grader tillbaks och bända in den mellan "säck och Ring" missar man här, så slår man en sjua på sin egen påse ?
snacka om att "Pissa på sig själv" får en ny innebörd.

Nå Eländet är inte slut här , Nu börjar man då att "klubba" då är fallet ner till vattnet alldeles för kort , troligen pga konstruktörens korta underben! KLUBBAN hinner både träffa vattnet , och "gå på GRUND" innan den går AV , och börjar då majestätiskt falla i sidled och således drar ett Skitsträck i röven
( Nå inget en riktig man inte klarar av med sin tumme å lite dagens nyheter)

Sen måste man spola 3-4 ggr för att få "klubban" att passera ut ,möligen vika den dubbel med toaborsten
Inte undra på att man bävar för att göra 2:an ute på stan!

Nää
En riktig IDO 59 med ett högt skitfall så att Klubban när den släpper röven, accar emot vattnet med 10 m/s2 ( Boris ,stämmer denna Accs uppskattning?) och träffar med ett plums som får en 3:a på richterskalan på seismologen i Uppsala och ett stänk som slår upp på ryggen och bekräftar att nuu Är man klar ="Gods leverat" ,

Sen detta med papper ? Va f-n, vissa muggar har börjat med några fåniga servetter i typ "Solna korv" servetter i automater att torka sig med vad f-n e detta ?
Vi som har (är) ett rejält arschel behöver gammalt hederligt skithuspapper på rulle, med dessa små "servetter" riskerar man ju å missa å köra in tummen i röven av bara farten. Som å försöka torka sig med ett frimärke:huvet

Mina 5 cent
PS Hatar skitsnack,igentligen

Last edited:
Vafan, lägg ner tanten i badkaret, fyll på med hett vatten, kasta i några grabbnävar Natrium och ni har en sjuhelvetes stämning i hela badrummet! :tummenupp

Ps. Är hon epileptiker så äre bara att blinka som fan med lysknappen (stroboskop) och kasta ner lite kläder och tvättmedel i badkaret så får du skiten både tvättat och tumlat oxå! :tummenupp

vore det inte så jävla långt skulle jag ha det i min signatur!:rofl

inget hål rakt igenom men 30cm lång spricka fick jag efter att min ena katt pillat upp badrumsskåpet och haft ner en aftershaveflaska. 900kr för ett nytt handfat och monterades på 40min, mestadels av tiden gick åt för att hitta var man stängde av vattnet :gnissel

Vad var det för Aftershave? Det kan inte ha varit "Kouros" (den gamla pizzeriaklassikern) iallafall. Hade det varit den hade förmodligen hela handfatet och möjligtvis även resten av badrummet sprängts. Faaaan vad den luktar manshora!!

Där har du f-n en Poäng

En annan sida av samma problem är när man som en riktig man inmundigat en stadig Lunch låt oss säga (torsdag idag va) stekt fläsk med Brunabönor och/lr löksås ( Lr Ärtsoppa kanske) och en stund senare känner trängande behov, Man uppsöker då närmaste "avdelning för avgående gods" men slås av insikten när dörren öppnas att man har hittat en "Fjoll mugg"

En sån därna liten Troligen byggd av nån av de små snedögda folkraserna österut Lr möjligen av nått folkslag som sitter huk ovanpå sittringen , (har hört att "grällt kolorerade i individer " i afrika gör så )
Nå man halar ner brallorna ( overallen) och fösöker få allt att passa ,även klockspelet .får man in " skinnsäcken " så får inte Mamban på plats utan man får dra den "Rätt ut " för att sen vika den i 180 grader tillbaks och bända in den mellan "säck och Ring" missar man här, så slår man en sjua på sin egen påse ?
snacka om att "Pissa på sig själv" får en ny innebörd.

Nå Eländet är inte slut här , Nu börjar man då att "klubba" då är fallet ner till vattnet alldeles för kort , troligen pga konstruktörens korta underben! KLUBBAN hinner både träffa vattnet , och "gå på GRUND" innan den går AV , och börjar då majestätiskt falla i sidled och således drar ett Skitsträck i röven
( Nå inget en riktig man inte klarar av med sin tumme å lite dagens nyheter)

Sen måste man spola 3-4 ggr för att få "klubban" att passera ut ,möligen vika den dubbel med toaborsten
Inte undra på att man bävar för att göra 2:an ute på stan!

Nää
En riktig IDO 59 med ett högt skitfall så att Klubban när den släpper röven, accar emot vattnet med 10 m/s2 ( Boris ,stämmer denna Accs uppskattning?) och träffar med ett plums som får en 3:a på richterskalan på seismologen i Uppsala och ett stänk som slår upp på ryggen och bekräftar att nuu Är man klar ="Gods leverat" ,

Sen detta med papper ? Va f-n, vissa muggar har börjat med några fåniga servetter i typ "Solna korv" servetter i automater att torka sig med vad f-n e detta ?
Vi som har (är) ett rejält arschel behöver gammalt hederligt skithuspapper på rulle, med dessa små "servetter" riskerar man ju å missa å köra in tummen i röven av bara farten. Som å försöka torka sig med ett frimärke:huvet

Mina 5 cent
PS Hatar skitsnack,igentligen

HAHAHA skrattar så tårarna rinner och håller på att trilla ur fåtöljen :D :D

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...