hål i sidokåpa över luftburken?

Tntmackan

vad blir det för hoj iår då?
Gick med
6 May 2003
Ort
Umeå
Hoj
02 suzuki GSX1400 (dunderklumpen)
ger det nån bättre respons? alltså nån märkar skillnad?
 
som natt och dag!
den andas så mkt bättre!!!
ska se om jag hittar någon bild på hur jag hade det på min xr

nope, hittade ingen. men kolla runt på nätet så finenr du.
jag öppnade rätt mkt.
 
Last edited:
devetdu skrev:
som natt och dag!
den andas så mkt bättre!!!
ska se om jag hittar någon bild på hur jag hade det på min xr

nope, hittade ingen. men kolla runt på nätet så finenr du.
jag öppnade rätt mkt.

Jag hittade en bild på min.
 

Bifogat

  • panel.jpg
    panel.jpg
    80.4 KB · Visningar: 125
man får taxka så mkt!! :tummenupp
mer bilder om nån har..? men finns det inte risk att man "tätar" håle med byxorna eller dylikt? :rolleyes:
 
då har du fet ben du :)
nej, men när du tvättar får du tejpa för lite...
glöm inte att du får gå upp lite i hög och lågfat. hade 68s 178 om jag inte mins fel...
bytte fugge sen!
 
Du Oscar! Fan vad läcker häck du har... sådär vältrimmad var den inte i bastun i somras. Börjat på gym eller ? Gör sig bra i rosa... :tummenupp :tuttar :D
 
TomK skrev:
Du Oscar! Fan vad läcker häck du har... sådär vältrimmad var den inte i bastun i somras. Börjat på gym eller ? Gör sig bra i rosa... :tummenupp :tuttar :D

tack älskling!
jo, du vet jag har funnit mig själv!
:tuttar :hihi
 
Tntmackan skrev:
ger det nån bättre respons? alltså nån märkar skillnad?

Jag har gått loss med borrmaskinen på min!
 

Bifogat

  • Vänster sida liten.jpg
    Vänster sida liten.jpg
    47.9 KB · Visningar: 141
fin länk! men är inte så haj på det där med munstycken... vad kör ni med för bestyckning då? :confused:
 
Fundering :

Ni som har Mikuni TM40 fuggar vilken bestyckning använder ni efter att ni öppnat upp luftburken
 
Last edited:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top