Håkan Hellström på Slottskogsvallen

frekke

TWIN ÜBER ALLES!
Gick med
3 May 2004
Hoj
Sålda fifan
Ett av de absolut bästa livegig jag attenderat.

Tack Håkan och för all del Tomas von Brömsen, haha! :yoparty

Håkan Hellström är tortyr på hög nivå.
Jag skulle hellre få naglarna utdragna med rötterna eller skjuta mig själv i ansiktet än att gå på en "spelning" med den.

Fyfan

Jag har hört att de ville spela Håkan Hellström på Guantanamo men han är med på listan över otillåtna förhörsmetoder.

Håkan Hellström är tortyr på hög nivå.
Jag skulle hellre få naglarna utdragna med rötterna eller skjuta mig själv i ansiktet än att gå på en "spelning" med den.

Fyfan

MÄää! Du fattar ju inte! Det är hela grejen liksom. Det sociala. Kitty Jutbring. Musikens hus. Sitta på en trottoarkant på Andra Långgatan. Sätta sig i en rondell i Majorna och äta veganmat. Uggla i Vasaparken och bränna tid. Sitta och glo på longboardnördarna i Slottsskogen. Emotrappan. Allt liksom. Göteborgsandan TM!!!!!!!!!!!!!!!!!

Är det bara jag (och möjligen TS) som tycker att Håkan är det bästa musiksverige någonsin producerat? Magisk herre det där.

Är det bara jag (och möjligen TS) som tycker att Håkan är det bästa musiksverige någonsin producerat? Magisk herre det där.

Jag med. HH och Sofia Arkelsten. Swedens finest! :yoparty

Seriöst så är han inte så bra tycker jag. Dock verkar han vara en bra kille. Det är mest hypen runt honom som äcklar mig. Jävla flockbeteende av svårmodiga bimbos ungefär.

Last edited:
MÄää! Du fattar ju inte! Det är hela grejen liksom. Det sociala. Kitty Jutbring. Musikens hus. Sitta på en trottoarkant på Andra Långgatan. Sätta sig i en rondell i Majorna och äta veganmat. Uggla i Vasaparken och bränna tid. Sitta och glo på longboardnördarna i Slottsskogen. Emotrappan. Allt liksom. Göteborgsandan TM!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja, eller dansa i fontänen på Järntorget som några gjorde idag.

Fyfan, jävla vänsterpack....Skaffa er ett jobb eller något (inte du nu alltså).

Ja, eller dansa i fontänen på Järntorget som några gjorde idag.

Fyfan, jävla vänsterpack....Skaffa er ett jobb eller något (inte du nu alltså).

:D
Håller med dig. Jag fattar bara inte hur man kan ha så mycket tid över så man hinner sitta i parker eller dansa i fontäner och sån skit hela dagarna. Helt makalöst faktiskt.

Jävla flockbeteende av svårmodiga bimbos ungefär.

Fast HH är väl motsatsen till svårmod?
Själv har jag svårt att orka med honom när man hör honom på radio, då han bara sjunger snäppet bättre än mig och jag är förbjuden att sjunga i närheten av levande varelser...

Däremot såg jag honom för ett gäng år sedan när han spelade på Sälen och säga vad man säga vill men bättre drag har jag sällan skådat däruppe.
Hans musik är ju bara energi och glädje sångrösten till trots så jag har inte riktigt greppat vad han skulle ha att göra med självskurna emopandorna.

Så för att försvara TS så har jag viss förståelse om den där kråksångaren faktiskt tillhandahåller landets bästa livespelningar just nu, på samma sätt som skevsjungande Bob Hund gjorde detsamma för ett par år sedan. De sjunger hellre än bra men då de kompenserar röst med show och drag blir det bra ändå.

Nyheter
Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt

Lördagen den 15 augusti gen...

Mälaren Runt fyller 40 år