Hästflickor på SH.com?

Ska hästflickorna få vara kvar?

• Antal röstningar
    0
Status
Ej öppen för fler svar.
danjel skrev:
har du inte sett vad som skrivs i tråden? de stormtrivs ju! :fatta! tusen äldre killar med sporthojar som raggar på dem :3freak
Jo, första kvällen ja, men sen när de väl har loggat ur så kommer de aldrig tillbaks. Om de inte gör som vi och jämt är inne. :va

Arctic#1 skrev:
Tycker at Sporthoj ska vara for agare av sportiga hojar och inget annat...men de ar ju bara jag det....

Kan bara instämma, med tillägg för oss som är "mellan" hojar.. ;-)

Det finns många forum på internet, är man sugen på att surfa sporthojar kan man väl få läsa om just sporthojar på detta forumet.. Inte en massa j-la skitsnack!

Arctic#1 skrev:
Tycker at Sporthoj ska vara for agare av sportiga hojar och inget annat...men de ar ju bara jag det....
det där är en utopi.. säkert hälften av alla som hänger här äger inte ens nån hoj, hur många har inte "snart", "r1a till sommaren" eller "inte just nu" som hojbeskrivning tex.. :rolleyes:

sålänge dom inte spammar ner alla trådar kan dom gott få hållas, själv brukar jag gasa till lite extra när jag kör förbi hästar men det är kanske bara jag :tungan

Som jag skrev där. Sporthoj har sjunkigt lågt och hamnat på lunarstorm med hästar utan motor raggnings nivå.

Men ska dom vara kvar på sh, ett mc forum så är bara att hoppas att annat bra MC forum dyker upp

Remus skrev:
Kan bara instämma, med tillägg för oss som är "mellan" hojar.. ;-)

Det finns många forum på internet, är man sugen på att surfa sporthojar kan man väl få läsa om just sporthojar på detta forumet.. Inte en massa j-la skitsnack!
Men alltså hur många är det som är inne som aldrig ens suttit på en hoj. Lär väl säkert vara några % av alla användare. Finns ju hur många moppefuckon som helst här. Låt tjejerna vara ett tag.

Maverick_ou812 skrev:
Detta självdör utan att någon behöver göra något alls.
Sen kan det ju faktiskt finnas någon av dom som är intresserad av BÅDE hästar och sporthojar.
Vem skall bestämma vilka som hör hemma här och vem som inte gör det?

Låt det vara som det är. Som sagt, det självdör.

Vemsomhelst är väl välkommen här, även om man är intresserad av både och! Men det är väl upp till bl.a Swedie till att bestämma VAD som skall diskuteras på hans SPORTHOJS-forum..

sportarn skrev:
Men alltså hur många är det som är inne som aldrig ens suttit på en hoj. Lär väl säkert vara några % av alla användare. Finns ju hur många moppefuckon som helst här. Låt tjejerna vara ett tag.

Javisst! Alla Äger inte hoj.. Låt de hållas - Om de har ngt vettigt att tillföra, men jag anser att nivån har sjunkit så lågt på sistone, både på inläggen och ämnena... Tråkigt.

Kom i gen!!! klart dom ska va kvar, jag tror att alla som kör här nästan alla stuntar för att andra ska se vad ni gör, så jag tycker att så länge det pratas hoj så är det ok tycker jag. P.S. dom flesta av er snackar bara skit i alla e fall. Jag lovar att dom kan göra stunt som inte ni kan.

Trodde detta va en hyffsat seriös MCsida ingen jävla dejtsite!

Vill ni snacka med hästtjejerna gå då in på deras sida!

Min tjej har hästar o vill inte höra om det här oxå!

//Blondie

Alla ni som röstade JA kommer att automatikbannas till deras hästsajt. ;)

DE HAR INGET ATT GÖRA HÄR! PUNKT SLUT!

Tråden är stängd!

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Efter rykten om en ny retro...