Härmed inviger jag detta forum

Torkel

Tvåtakt, dubbelt så bra!
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
2006 BMW R1200GS, 1990 Suzuki RM250
Låt det fyllas av ljuvt tvåtaktsknatter i evighet. Amen. :D

Vettigt!! Kan vara kul att enbart snacka tvåtakt :) Swedie gör ett bättre och bättre jobb :tummenupp

Det här inlägget har tagits bort av Swedie. Anledning: du ska inte vara här.

Jag har beställt en tvåtaktare så där sket du en lök! :)

När jag bara får ordentlig snurr på min RD350 kommer jag antagligen oxå bli frälst :rolleyes: (om de någonsin blir av...)

Hmm, det verkar som om 2T-forumet drar ifrån de övriga nya forumen, he he :D

Tvåtakt :=)

Jörgen Player Special skrev:
ALLA vet ju att 2T rockar fetast!

/JPS

Hmmm ytterligare en liten tråd för inbördes beundran hehe
Men vad ska skrivas här som inte skrivs någon annanstans? :hihi :rofl

VRM Roffe skrev:
Hmmm ytterligare en liten tråd för inbördes beundran hehe
Men vad ska skrivas här som inte skrivs någon annanstans? :hihi :rofl
Det bästa är att här kan inga "tatuerade knäppgökar" (Oscars otroligt träffande formulering! :tummenupp) komma och tycka något annat, landet av mjölk och honung med andra ord! :rofl

Torkel skrev:
Det bästa är att här kan inga "tatuerade knäppgökar" (Oscars otroligt träffande formulering! :tummenupp) komma och tycka något annat, landet av mjölk och honung med andra ord! :rofl

Det tatuerade knäppgökarna får gärna komma hit men sköter de sig inte så visar vi dem prompt på dörren. :D

Torkel skrev:

Synd att det inte finns doftforum, skulle vara gudomligt att få känna lukten av förbränd Castrol 747...

/JPS

Doftforum

Ja sporthoj kanske skulle utöka med ett doftforum he he..
Hörru Torkel har du fått ihop 350:n än , det var väl planerat till i vår väl??

tompasvan skrev:
Ja sporthoj kanske skulle utöka med ett doftforum he he..
Hörru Torkel har du fått ihop 350:n än , det var väl planerat till i vår väl??
Jodå, den är ihopsatt men inte startad, expansionskammarna ska bara sättas på plats, tar max 15 minuter...

Jörgen Player Special skrev:
Synd att det inte finns doftforum, skulle vara gudomligt att få känna lukten av förbränd Castrol 747...

/JPS
Nu ska jag inte säga att jag vet hur Castrol A 747 luktar men om det är ricinolja du menar så är jag med på noterna, det luktar racing.

*/ ?>
Back